کد خبر: ۹۶۴۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۹۳
علی خدایی صفت توسط برادرش مهدی جذب گروهک منافقین می شود و در حال حاضر نیز یکی از اعضای کمیته اطلاعات و عملیات ستاد داخله است.

این مرد؛ متهم ردیف یازدهم دادگاه منافقین است /او تحت تعقیب اینترپل و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۵۳۱/۶-A استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : علی خدایی  صفت توسط برادرش مهدی جذب گروهک منافقین می شود و در حال حاضر نیز یکی از اعضای کمیته اطلاعات و عملیات ستاد داخله است.

علی خدایی صفت متهم ردیف یازدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و مسئول عملیات‌های تروریستی شیراز بوده است.

علی خدایی صفت فرزند عباس، متولد تهران در سال ۱۳۵۰ توسط برادرش مهدی جذب گروهک می‌شود.

او پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدتی در بخش به اصطلاح سیاسی تشکیلات در امور مربوط به شهرستان‌ها فعالیت کرده و در سال ۱۳۵۹ بعد از ازدواج با یکی دیگر از منافقین به نام فائزه بهاری مسئولیت تعدادی از تیم‌های عملیاتی را بر عهده می‌گیرد؛ البته مدتی نیز مسئول عملیات‌های تروریستی شیراز می‌شود.

عضویت در هیئت تحریریه‌ی نشریه‌ی به اصطلاح مجاهد، فعالیت در بخش تبلیغات منافقین و توجیه و جذب نیروهای بدو ورود به تشکیلات از دیگر اقدامات علی خدایی صفت به شمار می‌آید.

نامبرده در سال ۱۳۶۱ از ایران متواری و طی سال‌های ۱۳۶۳ – ۱۳۶۴ در بخش مهاجرت در فرانسه و پس از آن در بخش به اصطلاح اجتماعی گروهک فعالیت کرده و سپس به عراق منتقل و مسئولیت عملیات‌های تروریستی در استان فارس را عهده دار می‌شود.

در ادامه در سال ۱۳۶۶ به ستاد به اصطلاح سیاسی منتقل و مسئولیت تدارکات خارج را به عهده می‌گیرد.

او پس از تشکیل مقرهای نظامی تروریستی منافقین به عنوان مسئول در عملیات‌ها شرکت کرده و در عملیات تروریستی نظامی فروغ جاویدان به عنوان مسئول تیم در محور قزوین و تحت مسئولیت مهدی افتخاری بوده است.

وی در حال حاضر نیز یکی از اعضای کمیته اطلاعات و عملیات ستاد داخله است. شایان ذکر است برادر او (مهدی) و احد از خواهرانش (به نام صدیقه) در عراق و در مقر اشرف جزء شورای رهبری بوده اند.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره ۲۰۰۲-۵۳۱/۶-A است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: