کد خبر: ۹۶۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۸۴
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به حقوق های نجومی و تبعیض آمیز شد.

محبی نجم آبادی: به حقوق های نجومی و تبعیض‌آمیز رسیدگی شودبه گزارش خبردغ به نقل از  ایسنا،  بهروز محبی نجم آبادی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز ( سه شنبه) مجلس بیان کرد: شهادت جمعی از خوبان استان شهیدپرور کرمان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و ولی امر مسلمین و تمام آزادگان جهان به ویژه خانواده‌های آنها تبریک و تسلیت می گویم. 

وی در ادامه در تذکری خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: بر اساس قولی که داده بودید باید به حقوق‌های نجومی، متفاوت و تبعیض‌آمیز رسیدگی شود. برخی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های دولتی همچون وزارت کشور، راهداری و نگهبانان بانکی نیازمند ترمیم حقوق هستند. دولت نسبت به افزایش حقوق آنها تجدیدنظر کند. 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تذکری دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، تصریح کرد: به ساماندهی بازار پنبه توجه داشته باشید و از واردات بی‌رویه و بی‌موقع آن جلوگیری کنید. انتظار می رود در پرداخت تسهیلات و امهال وام‌های کشاورزی تجدیدنظر صورت گیرد. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: