کد خبر: ۹۶۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۷۷
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از عدم رسیدگی به طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش که ۱۲۰ امضاء برای بررسی اولویت‌دار آن وجود دارد، انتقاد کرد.

انتقاد وحیدی از عدم رسیدگی به طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمد وحیدی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما برخی طرح‌هایی داریم که بسیار حائز اهمیت هستند اما در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار نمی‌گیرند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: طرح ساماندهی نیروهای غیررسمی آموزش و پرورش ۱۲۰ امضاء دارد تا با اولویت رسیدگی شود همچنین پیشنهاد بررسی این طرح براساس اصل ۸۵ قانون اساسی نیز مطرح است اما به آن رسیدگی نمی‌شود و در دستور کار قرار نمی‌گیرد اما یکباره یک طرح برای اصلاح عبارتی مستقیم از کمیسیون به صحن مجلس شورای اسلامی می‌آید و به بحث گذاشته می‌شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: