کد خبر: ۹۶۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷
تعداد بازدید: ۱۰۶
رهامی درباره اقدامات انتخاباتی عارف گفت: فضای سیاسی عمومی برای عارف و امثال او، چندان مهیا نیست.

واکنش رهامی به خبر فعال شدن عارف در انتخابات مجلسبه گزارش خبرداغ ، محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح طلب، که مهمان کافه خبر خبرآنلاین بود، با اشاره برخی از خبرها مبنی بر اقدامات انتخاباتی محمدرضا عارف گفت: با مجموعه ایشان ارتباط داریم اما ایشان در حال حاضر فعالیت جدی برای انتخابات ندارند. با آقای عارف در مجموعه مجلس دهم همکاری زیادی داشتیم و بعد از پایان مجلس دهم، همکاری‌ها و ارتباطات قطع نشده است.

 

وی افزود: متأسفانه بعد از آن فضاسازی که علیه ایشان و فراکسیون امید؛ مبنی بر عدم موفقیت این فراکسیون صورت گرفت؛ فضای سیاسی عمومی برای دکتر عارف و امثال ایشان، چندان مهیا نیست ولی به هرحال شخص دکتر عارف و همراهان وی پتانسیل خوبی برای حرکت‌های تعاملی با نهادها و افراد مؤثر در حکومت را دارند اگر بخواهند بطور جدی وارد معرکه شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: