کد خبر: ۹۶۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
تعداد بازدید: ۸۱
هیئت اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به کرمان با حضور در جمع خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی، بر مجازات همه عاملان این فاجعه تاکید کردند.

حضور هیئت اعزامی کمیسیون امنیت در جمع خانواده حادثه تروریستی کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان ماموریت خود در سفر به استان کرمان برای بررسی ابعاد حادثه تروریستی کرمان، در گلزار شهدای کرمان حاضر شدند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن ادای احترام به مقام شامخ سردار سلیمانی، با تعدادی از خانواده شهدای عملیات تروریستی کرمان گفت و گو کردند.

همچنین هیات اعزامی به نمایندگی از سایر نمایندگان و رئیس مجلس با حضور در بیمارستان شهید باهنر کرمان از مجروحان حادثه تروریستی کرمان عیادت کرده و از نزدیک روند درمانی آنها را پیگیری کردند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: