کد خبر: ۹۶۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۱۱۳
خنثی‌سازی بمب توسط تیم‌های یگان چک و خنثی سپاه از سوی سپاه کرمان تکذیب شد.

واکنش فوری سپاه پاسداران کرمان به خبر خنثی‌سازی بمببه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : خنثی‌سازی بمب توسط تیم‌های یگان چک و خنثی سپاه از سوی سپاه کرمان تکذیب شد.

روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد:

در روزهای اخیر عوامل و عناصری با موج سواری بر حوادث و مسائل پیرامونی جنایت وحشیانه تروریستی اخیر در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان و مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید قدس حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروحیت شمار زیادی از هموطنان عزیز و زائران مزار سردار دل‌ها به ویژه مردم به کرمان گردید، با تولید اخبار و روایت‌های جعلی و دروغ هدفمند در پی القای ناامنی در کشور هستند که بحمدالله با هوشمندی و هوشیاری مردم مواجه شده است.

 

این اطلاعیه برخی شایعات و دروغ پردازی‌ها مبنی بر بمب گذاری در برخی اماکن و معابر و خنثی سازی آن توسط یگان چک و خنثی سپاه استان را از جمله شایعات روزهای جاری قلمداد و افزوده است: انتظار است مردم عزیز استان بویژه شهر کرمان اخبار حوادث و رخدادها را از منابع رسمی و مرجع به ویژه مرکز صدا و سیمای استان دنبال کرده و همانند گذشته با هوشیاری و بی‌اعتنایی نقشه‌های معاندین و بدخواهان در این گونه موارد که درصدد ایجاد ناامنی روانی در جامعه و افکار عمومی است را ناکام گذارند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: به آگاهی مردم قهرمان و سرافراز استان کرمان می‌رساند در روزهای اخیر بر اساس برخی گزارش‌های مردمی، یگان چک و خنثی سپاه بررسی گزارشات را دستور کار قرار داده و هیچ یک از موارد چک شده بمب‌گذاری نبوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: