کد خبر: ۹۶۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۶
با توجه به تداوم جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بمباران مستمر هوایی و زمینی آن و درگیری‌های شدید مقاومت برای دفع تهاجم زمینی اشغالگران وضعیت انسانی غزه درحال بدتر شدن است، تقریباً ۱.۹ میلیون آواره در معرض قحطی، شیوع بیماری‌های همه گیر و عفونی و کمبود سرپناه، آب، غذا و دارو قرار دارند.

مرکز و جنوب غزه زیر آتش صهیونیست‌ها/ هشدار القسام به خانواده‌های اسرای اسرائیلیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : با توجه به تداوم جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه و بمباران مستمر هوایی و زمینی آن و درگیری‌های شدید مقاومت برای دفع تهاجم زمینی اشغالگران وضعیت انسانی غزه درحال بدتر شدن است، تقریباً ۱.۹ میلیون آواره در معرض قحطی، شیوع بیماری‌های همه گیر و عفونی و کمبود سرپناه، آب، غذا و دارو قرار دارند.

در نود و دومین روز تجاوز به غزه رسانه‌های فلسطینی نوشتند که توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت اردوگاه‌های البریج و المغازی در مرکز نوار غزه را گلوله باران می‌کنند. این رسانه‌ها همچنین افزودند که بمباران دو خانه در دیرالبلح در مرکز نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی پنج شهید و تعدادی مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش این رسانه‌ها، هواپیمای اشغالگران همچنین خانه خانواده قوش در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه هدف قرار داد.

شبکه ماهواره‌ای الاقصی هم گزارش داد که همزمان با درگیری‌های شدید بین مقاومت فلسطین و اشغالگران، توپخانه‌های رژیم صهیونیستی ساعت‌ها به بمباران مناطقی در مرکز، غرب و شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه ادامه دادند. درگیری‌های شدیدی در شرق منطقه الفخاری در شرق خان یونس رخ داد. رژیم صهیونیستی نیز به شدت اطراف بیمارستان اروپایی در شهر خان یونس را بمباران کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین منطقه «معن» در جنوب شرقی خان یونس را هدف قرار داد. خبرنگار الجزیره نیز گفت: تعداد شهدای بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای در محله المناره در خان یونس را هدف قرار داد به ۱۸ شهید و تعدادی مجروح افزایش یافت.

خبرنگار الجزیره افزود که بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای را در منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه هدف قرار داد، تعدادی شهید و مجروح برجای گذاشت.

این در حالی است که ویدئوهای منتشر شده توسط رسانه‌های عبری نشان می‌دهد که یک هلیکوپتر نظامی در حال انتقال تعدادی از سربازان اشغالگر مجروح در نبردهای نوار غزه به بیمارستانی اسرائیلی در بامداد روز شنبه است.

چهار درصد جمعیت غزه شهید، مفقود یا مجروح هستند

دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد که با ورود جنگ غزه به چهارمین ماه خود، چهار درصد از جمعیت غزه شهید، مفقود یا زخمی و ۷۰ درصد از تاسیسات غزه ویران شده‌اند.

القسام به خانواده‌های سربازان اسرائیلی درباره بی‌توجهی نتانیاهو «به مرگ فرزندانشان» هشدار داد

طبق گزارش آناتولی، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، روز جمعه به خانواده‌های سربازان اسرائیلی در بازداشت مقاومت هشدار داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر «به مرگ فرزندانشان اهمیتی نمی‌دهد» و آنها نباید به او اعتماد نکنند.

این در یک پیام ویدیویی توسط دفتر رسانه القسام در تلگرام منتشر شد. القسام خطاب به خانواده‌های سربازان صهیونیست گفت: مراقب باشید. نتانیاهو به مرگ همه سربازان اسیر اهمیتی نمی‌دهد، زیرا برادرش، یوناتان، در تلاش برای آزادی اسیران کشته شد.»

القسام اضافه کرد: نتانیاهو به صورت واضح می‌گوید طعم مرگی که برادرم چشید شما هم بچشید. به او اعتماد نکنید.

برادر نتانیاهو، یوناتان، که در نیروهای ویژه اشغالگران فعالیت می‌کرد، در سال ۱۹۷۶ در «عملیات عنتیبی» در اوگاندا، در جریان روند آزادی اسرای اسرائیلی که در دست فلسطینی‌ها بودند، کشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: