کد خبر: ۹۶۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۷۵
لاکیل ساموئل پسر جی‌لوید ساموئل، بازیکن سابق استقلال، با علاقه آرسنال و چلسی روبرو شده است.

پسر بازیکن استقلال، کاپیتان منچسترسیتی!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه :لاکیل ساموئل پسر جی‌لوید ساموئل، بازیکن سابق استقلال، با علاقه آرسنال و چلسی روبرو شده است.

جی لوید ساموئل هافبک سال‌های نه چندان دور استقلال که با عملکرد خاص خود در تاریخ این تیم همواره یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران بود و با آمارهای خاص خود همیشه بخشی ویژه در خاطرات فوتبال‌دوستان ایرانی دارد. جی لوید در سال ۲۰۱۸ به طرز کاملا ناگهانی با یک تصادف فوت کرد و حتی مقطعی شایعه‌ای مبنی بر زنده ماندن او منتشر شد اما پس از مدتی مشخص شد این هافبک سیه‌چرده که سابقه بازی در استون ویلا، بولتون و استقلال را دارد، در سن ۳۸ سالگی فوت کرده است.

او در آن زمان ۱۲ ساله بوده است و حال پسرش از سن ۱۴ سالگی در آکادمی منچسترسیتی مشغول به بازی است. لاکیل ۱۷ ساله شده و با نظر سران این تیم در جمع بازیکنان زیر ۲۱ سال بازی می‌کند؛ او به عنوان مدافع مرکزی و کاپیتان منچسترسیتی قدم به قدم به تجربیات خود اضافه می‌کند.

لاکیل ساموئل حتی در جام جهانی زیر ۱۷ سال هم حضور داشت و کاپیتان تیم نوجوانان انگلیس بود؛ شایان ذکر است به تازگی با علاقه آرسنال و چلسی هم روبرو شده تا راهی تیم بزرگسالان پایتخت‌نشینان انگلیس شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: