کد خبر: ۹۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۴۰
شرکت کاویار قاب‌های جدیدی برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس تولید کرده است که حدود ۲ هزار دلار قیمت دارند.

قاب چرمی آیفون که ۲ برابر گوشی قیمت دارد/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت : شرکت کاویار قاب‌های جدیدی برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس تولید کرده است که حدود ۲ هزار دلار قیمت دارند.

اپل شهریور امسال علاوه‌بر رونمایی سری آیفون ۱۵، قاب‌ محافظ FineWoven را معرفی کرد و تصمیم گرفت به‌عنوان بخشی از تلاش‌های زیست‌محیطی‌اش، فروش لوازم جانبی چرمی را متوقف کند.

قاب‌های پارچه‌ای FineWoven گوشی آیفون انتقادهای زیادی را به‌دنبال داشتند. برخی از طبیعی‌نبودن چرم گله می‌کردند و برخی دیگر مقاومت آن‌ها را کافی نمی‌دانستند.

 

به‌منظور رفع ایرادها، شرکت Caviar مستقر در دبی که با تولید دستگاه‌های لوکس سفارشی شناخته شده است، محافظ‌های FineWoven اپل را با چرم اصلی برند Hermes جایگزین کرد.

کاویار می‌گوید که از روی قاب‌های FineWoven اپل، پوشش پارچه‌ای را ضمن حفظ قابلیت مگ‌سیف، با چرم طبیعی Hermes جایگزین کرده‌ است که در سه رنگ نارنجی، آبی و قهوه‌ای عرضه می‌شوند.

قاب چرمی آیفون که ۲ برابر گوشی قیمت دارد/ عکس

قاب نارنجی با چرم Hermes Epsom پوشیده شده است؛ درحالی‌که قاب‌های آبی و قهوه‌ای روکش چرم Hermes Togo دارند. هر سه قاب تاج برجسته‌ی کاویار را دارند که از آلیاژ جواهرات ساخته و با طلای ۲۴ عیار روکش شده است.

قاب‌های چرمی Caviar برای آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس و آیفون ۱۵ پرو مکس، ازطریق وب‌سایت کاویار به‌ترتیب با قیمت ۲٬۰۶۰ و ۲٬۱۳۰ و ۲٬۲۰۰ دلار فروخته می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: