کد خبر: ۹۶۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
تعداد بازدید: ۹۵
امیر پورشاسب گفت: رژیم صهیونیستی بداند ترور ددمنشانه شهید موسوی فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می‌کنیم.

هشدار قاطعانه مقام نظامی ایران به اسرائیل/ منتظر انتقام در زمان و مکانی که ما تعیین می کنیم، باشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر : امیر پورشاسب گفت: رژیم صهیونیستی بداند ترور ددمنشانه شهید موسوی فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می‌کنیم.

آئین رونمایی از ۳۹ عنوان دستاوردهای علمی - پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی کل قوا، سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن خلیج فارس باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم امیر عبدالعلی پورشاسب جانشین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید سید رضی موسوی مستشار نظامی کشورمان که به تازگی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، گفت: رژیم اشغالگر قدس باید بداند ترور ددمنشانه او فراموش نخواهد شد و باید در انتظار انتقام در زمان و مکانی باشد که ما تعیین می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: حضور پژوهشگران و محققان به این همایش را گرامی می‌داریم و قرار است امروز ۳۹ عنوان اثر پژوهشی که حاصل ۱۰۰ تحقیق است، رونمایی شود. حدود ۱۲۰ پروژه راهبردی در نیروهای مسلح در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی، نظامی و اجتماعی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است.

امیر پورشاسب با اشاره به تغییر اساسنامه پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توضیح داد: این پژوهشگاه پس از تغییر اساسنامه به عالی‌ترین جایگاه پژوهش‌های راهبردی و کاربردی تبدیل شده است. در دو سال گذشته دو همایش در سطح بین‌المللی و ملی انجام شده است که دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

در ادامه امیر سرتیپ شکوهی، معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۹ آذر ۱۳۹۸ استقلال ساختاری یافته و اقدامات زیرساختی متعددی داشته است. طبق اساسنامه، مرجعیت علمی در تبیین حقایق و رفع شبهات و ابهامات در خصوص ابعاد مختلف دفاع مقدس، جبهه مقاومت، جنگ‌های نامنظم و توسعه پدافند داخلی بخشی از وظایف این پژوهشگاه است و تاکنون ۱۲۲ پژوهش در چهار پژوهشگاه این مرکز انجام شده است.

وی ادامه داد: تدوین و تبیین نقش فرمانده معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت نیروهای مسلح در دفاع مقدس، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی با ۴۹ قطب و تدوین ۴۵۹ پروژه هم از کلان پروژه‌های پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است که از سوی ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شده است.

امیر سرتیپ شکوهی یادآور شد: بالغ بر ۵۵ نخبه وظیفه را جایگزین خدمت جذب کرده است که تاکنون ۴۹ پروژه انجام شده است. همچنین تاکنون ۴۰ نشست در این پژوهشگاه برگزار شده است. انعقاد ۲۶ تفاهم نامه و تدوین شیوه نامه نهضت خاطره گویی پیشکسوتان دفاع مقدس و تهیه و تدوین فصلنامه‌های متعدد هم از دیگر اقدامات این مرکز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: