کد خبر: ۹۶۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۸۶
سردار رمضان شریف طوفان الاقصی را کاملا فلسطینی دانست و نتایج آن را بخشی از انتقام ترور شهید قدس سردار حاج قاسم سلیمانی توصیف کرد.

واکنش سپاه پاسداران به بیانیه حماس: از سخنان سردار شریف سوءبرداشت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از سپاه نیوز، در پی سوء برداشت‌ها در بخشی از سخنان سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون عملیات طوفان الاقصی در نشست خبری مربوط به اعلام برنامه‌های تشییع و خاکسپاری سردار مقاومت شهید سید رضی موسوی ، وی با اشاره به تفاوت علت و انگیزه این عملیات با دستاوردها و پیامدهای آن گفت: همانگونه که رهبران حماس برشمرده‌اند ظلم ، جنایت و اشغالگری ۷۰ ساله ؛ توهین به مسجد الاقصی و مقدسات ؛ محاصره و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و هزاران اسیر و زندانی فلسطینی دربند صهیونیست‌ها از جمله علل و انگیزه‌های عملیات کاملاً فلسطینی طوفان الاقصی است.

وی افزود: بدون شک بخشی از پیروزی بزرگ تاریخی طوفان الاقصی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که دستاوردهای عملیات را در زمره یکی از انتقام‌های مقاومت از ترور ناجوانمردانه شهید قدس قرار می دهد.

گفتنی است جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در واکنش به اظهارنظر سخنگوی سپاه پاسداران گفته بود؛« بارها بر انگیزه‌ها و عوامل عملیات طوفان الاقصی و در راس آنها خطرات و تهدیدات فراروی مسجد الاقصی تاکید کرده‌ایم. همچنین تاکید می‌کنیم که کلیه عملیات‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به اشغالگری و تجاوز مستمر آن به ملت ما و مقدساتمان است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: