کد خبر: ۹۶۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
تعداد بازدید: ۸۹
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سیدرضی این توفیق را داشت که بیش از سه دهه در مجاهدت مداوم و بی‌وقفه از نزدیک‌ترین هم‌رزمان شهید سلیمانی بود.

قالیباف: شهید سیدرضی یک مجاهد بیست‌وچهارساعته در تمام این بیش از سه‌دهه بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم رونمایی از مجموعۀ ۴۰جلدی «ره‌نامه» گفت: جا دارد که یاد کنم از شهید عزیز و گران‌قدرمان، شهید سیدرضی موسوی (رحمةالله علیه)، که دیروز به دست جنایتکارترین و خبیث‌ترین افراد روی زمین به شهادت رسید، آن‌هایی که با خوی حیوانی زندگی می‌کنند و به جامعۀ بشری ظلم می‌کنند.

وی افزود: شهید سیدرضی این توفیق را داشت که بیش از سه دهه در مجاهدت مداوم و بی‌وقفه از نزدیک‌ترین هم‌رزمان شهید سلیمانی بود. این‌ها را بدون تعارف می‌گویم که این شهید واقعاً یک مجاهد بیست‌وچهارساعته در تمام این بیش از سه‌دهه بود. بیست‌وچهارساعته! آن‌هایی که با شهید سیدرضی از نزدیک آشنا بودند، می‌دانند که او حلال هر مشکلی بود و گره هر کاری را در میدان باز می‌کرد.

رئیس مجلس گفت: ما البته برای این شهدای عزیز هرگز اظهار تأسف و غصه نمی‌کنیم. فردی که این‌گونه مجاهدت کند، با خداوند معامله کرده است و همۀ زندگی‌اش را برای خدا گذاشته است و در زندگی متعهد بود و به تعهد خود جامۀ عمل پوشانده است.  

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: