کد خبر: ۹۶۳۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۸۴
قرمزهای مرسی‌ساید اگر در آنفیلد نتیجه را به کهکشانی‌ها واگذار نمی‌کردند، آمار فوق‌العاده یک سال شکست‌ناپذیری در خانه برای آن‌ها به ثبت می‌رسید.

رئال مادرید قاتل 2023 آنفیلد!به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ آخرین روزهای سال 2023 به سرعت در حال سپری شدن است و آمار و ارقام مختلفی از تیم‌ها و بازیکنان مختلف طی این یک سال تقویمی به ثبت رسید. در این میان، شایسته است نگاهی به عملکرد بسیار خوب لیورپول در بازی‌های خانگی سال 2023 بیاندازیم. قرمزهای مرسی‌ساید با وجود این‌که فصل گذشته به مانند سالیان اخیر درخشان و پرفروغ ظاهر نشدند، اما باز هم در آنفیلد سد مقاومی علیه رقبا ساختند و این بنا در فصل جاری محکم‌تر از گذشته مقابل حریفانش ایستاده است. به طوری که لیورپول طی 26 بازی خانگی در سال 2023 تنها یک بار نتیجه را واگذار کرد که به شکست مقابل رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد.

لیورپول و رئال مادرید 21 فوریه 2023 در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی پرگل 5-2 مادریدی‌ها به پایان رسید. لیورپول که طی 14 دقیقه 2 بار دروازه رئال مادرید را باز کرده بود، به یک‌باره تسلیم حملات رئال مادرید شد تا سنگین‌ترین شکست خانگی قرمزها در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به ثبت برسد. اما از آن تاریخ به بعد تا کنون، لیورپول جلوی هیچ حریف دیگری تن به شکست نداد و آمار بسیار خوبی که در ادامه مشاهده می‌کنید را در سال 2023 از خود به جای گذاشت.

آمار و عملکرد لیورپول در ورزشگاه آنفیلد در سال 2023

26 بازی

19 پیروزی، 6 تساوی و 1 شکست

67 گل زده

24 گل خورده

12 کلین شیت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: