کد خبر: ۹۶۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
تعداد بازدید: ۱۴۴
مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان پایتخت هفته پرماجرایی را گذراند و خارج‌شدن از فهرست پرسپولیس برای دیدار با شمس‌آذر، آخرین اتفاق جنجالی پیرامون او بود.

یک پرسپولیسی ساز جدایی کوک کرد؛ پای پیشنهاد قطر در میان است!به گزارش خبرداغ به نقل از فوتبال 360 : مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان پایتخت هفته پرماجرایی را گذراند و خارج‌شدن از فهرست پرسپولیس برای دیدار با شمس‌آذر، آخرین اتفاق جنجالی پیرامون او بود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان یکی از چهره‌های خبرساز فوتبال ایران محسوب می‌شود؛ مدافع میانی که در دوره سرمربیگری دراگان اسکوچیچ، رهبر خط دفاعی تیم ملی ایران بود اما بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی باعث شد تا کنعانی‌زادگان در جام جهانی حداقل شانس بازی را به‌دست آورد و نتواند جزو مهره‌های اصلی تیم باشد. بعد از جدایی کی‌روش و انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، کنعانی‌زادگان دوباره به جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی بازگشت اما با این وجود همچنان حاشیه‌های پرشماری وجود دارد.

کنعانی‌زادگان که بعد از گذراندن روزهای پراتفاق و ناموفق در فوتبال باشگاهی قطر، تصمیم گرفت تا به پرسپولیس بازگردد، در طول ماه‌های گذشته با انجام صحبت پیرامون بحث حواله‌های اهدایی دولت به بازیکنان تیم ملی و وارد کردن خودروی 100 میلیاردی در کانون توجهات قرار گرفت؛ آن‌هم در حالی‌که صحبت‌های او با واکنش ورزشکاران سایر رشته‌ها همراه شد و در نهایت دیوان عدالت اداری حکم به لغو مصوبه حواله‌های اهدایی به بازیکنان تیم ملی داد و رئیس پلیس راهور هم اعلام کرد که اگر خودرویی وارد شده باشد، پلاک نخواهد شد!

مدافع تیم ملی و پرسپولیس در روزهای اخیر و بعد از صدور رأی دیوان عدات اداری بار دیگر در مظان اتهام قرار گرفت و گفته می‌شود که برخی بازیکنان تیم ملی از او به دلیل مصاحبه جنجالی‌اش دلخور شده‌اند و مدعی‌اند که صحبت‌های کنعانی‌زادگان منجر به صدور رأی از سوی دیوان عدالت اداری شده است! حتی در این میان شایعاتی هم پیرامون درگیری محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند هم شکل گرفت که شب گذشته دروازه‌بان پرسپولیس این شایعه جنجالی را تکذیب کرد و باید دید شایعه حذف احتمالی او از فهرست تیم ملی برای جام ملت‌ها هم تکذیب می‌شود یا امیر قلعه‌نویی این تصمیم مهم و جنجالی را اتخاذ خواهد کرد!

حواشی، تمرکز را از مدافع پرسپولیس گرفت!

محمدحسین کنعانی‌زادگان با وجود آنکه در دیدار هفته گذشته پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان موفق به گلزنی برای سرخ‌پوشان پایتخت شد، در دیدار اخیر تیمش برابر شمس‌آذر قزوین برای پرسپولیس به میدان نرفت و حتی در فهرست سرخ‌ها هم حضور نداشت! مدافع پرسپولیس در حالی دور از فهرست تیمش بود که گمانه‌زنی‌هایی درباره مصدومیت او شکل گرفته بود اما به نظر می‌رسد عدم آمادگی روحی-روانی علت اصلی غیبت او در مصاف با شمس‌آذر بود؛ موضوعی‌ای که یحیی گل‌محمدی هم آن را تایید کرد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از برد 2 بر یک سرخ‌پوشان پایتخت مقابل شمس‌آذر قزوین درباره غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان در فهرست تیمش توضیح داد: «کنعانی‌زادگان در هفته‌ای که گذشت تمرکز خوبی در تمرینات نداشت و باید با او صحبت کنیم و ببینیم وضعیتش چطور است. امیدوارم شرایط طوری باشد که با تمرکز خوب وارد تمرینات شود». قرار است تمرین ریکاوری سرخ‌پوشان امروز (دوشنبه) برگزار شود و گفته می‌شود که قرار است در این جلسه تمرینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان حضور پیدا کند.

کنعانی‌زادگان و کوک کردن سازِ جدایی!

پرسپولیسی‌ها در قلب خط دفاعی مرتضی پورعلی‌گنجی را به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی از دست داده‌اند و غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان در فهرست سرخ‌پوشان در جدال با شمس‌آذر باعث شد تا گیورگی گولسیانی و فرشاد فرجی برای سرخ‌پوشان به میدان بروند. پیگیری‌های بیشتر از اردوی سرخ‌ها حکایت از آن دارد که محمدحسین کنعانی‌زادگان با توجه به حواشی اخیر، تمایلی به ادامه کارش در فوتبال ایران ندارد و با توجه به دریافت پیشنهاد از یک تیم قطری به دنبال آن است تا بتواند رضایت مدیران و کادرفنی باشگاه پرسپولیس را جلب کند و بار دیگر به فوتبال باشگاهی قطر بازگردد.

مدیریت باشگاه پرسپولیس البته موافق جدایی او در این مقطع از فصل نیست و گفته می‌شود که قرار است به‌زودی جلسه‌ای با حضور کنعانی‌زادگان و اعضای باشگاه برگزار شود تا مشکلات به‌وجود آمده بررسی و مرتفع شود. یحیی گل‌محمدی با توجه به مشکلات خط دفاعی تیمش و در دسترس نبودن گزینه‌های مناسب در بازار زمستانه، امیدوار است که بتواند محمدحسین کنعانی‌زادگان را برای ادامه همکاری مجاب کند و باید دید سرنوشت این مدافع جنجالی چه خواهد شد و آیا او از دیدار بعدی به فهرست سرخ‌پوشان بازخواهد گشت یا همچنان حاشیه‌های جنجالی پیرامون مدافع ملی‌پوش پرسپولیس ادامه دارد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: