کد خبر: ۹۶۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
تعداد بازدید: ۱۰۶
باشگاه روزنامه نگاران در مطلبی به توجه ویژه دو روزنامه‌ی سازندگی و هم‌میهن به مستند احمد که در جشنواره سینما حقیقت اکران شد، پرداخت.

واکنش متفاوت ۲ روزنامه اصلاح‌طلب به مستند «احمد»به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه روزنامه نگاران در مطلبی به توجه ویژه دو روزنامه‌ی سازندگی و هم‌میهن به مستند احمد که در جشنواره سینما حقیقت اکران شد، پرداخت.

مستند احمد که در جشنواره سینما حقیقت اکران شد و به زندگی و زمانه مرحوم سید احمد خمینی می‌پردازد. یکی او را رازدار دهه ۶۰ خوانده است و دیگری او را معما.

خاطره روحانی از احمد آقا خمینی

همچنین سازندگی نوشته است: حسن روحانی در این فیلم خاطره‌ای تعریف می‌کند و می‌گوید روزی می‌خواستم خدمت امام بروم و واقعیات جنگ را بگویم اما احمدآقا گفت تو می‌خواهی بروی و به امام بگویی به جنگ پایان دهد، درحالی‌که امام قبول نخواهد کرد. در نتیجه احمدآقا به من وقت ملاقات نداد. مدتی گذشت، این ‌بار خود احمدآقا آمد و گفت که بیا برو پیش امام و درباره جنگ سخن بگو که این بار من نپذیرفتم. گفتم آن زمان که من می‌خواستم بروم، وقت ندادید، حالا که شما می‌خواهید من نمی‌روم.(سازندگی)

واکنش متفاوت ۲ روزنامه اصلاح‌طلب به مستند «احمد»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: