کد خبر: ۹۶۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۹
مجموعه تلویزیونی «نون‌خ» این روزها در چابهار تصویربرداری خود را پیش می‌برد و قرار است از ابتدای ماه رمضان سریال شبکه یک سیما باشد.

«نون‌خ» از ابتدای ماه رمضان در کنداکتور تلویزیون/ سعید آقاخانی و بازیگرانش به تهران و کردستان می‌روندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم:مجموعه تلویزیونی «نون‌خ» این روزها در چابهار تصویربرداری خود را پیش می‌برد و قرار است از ابتدای ماه رمضان سریال شبکه یک سیما باشد.

فصل جدید مجموعه تلویزیونی «نون‌خ» بعد از گذشت مدتی از تصویربرداری خود در اطراف تهران، به چابهار رسید.

مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم گفت: این روزها تصویربرداری سریال در چابهار ادامه دارد و در تهران و کردستان هم فیلمبرداری خواهیم داشت.

او همچنین درباره زمان پخش و حضور پررنگ بازیگران بومی و محلی در این فصل اشاره کرد و افزود: شروع پخش این سریال در ابتدای ماه رمضان خواهد بود و خوشبختانه در کنار بازیگرانِ فصل‌های قبلی همچون حمیدرضا آذرنگ، بازیگران بومی و محلی جدیدی هم به گروه اضافه شده‌اند.

توجه به محورهایی همچون محیط زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در دستور کار سعید آقاخانی و عوامل «نون‌خ۵» است.

شنیده می‌شود با تنوع لوکیشن و توجه به موضوعات جدید در فیلمنامه، فصل پنجم «نون‌خ» برگ برنده جدیدی را به رخ مخاطب خواهد کشید.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی و صهبا شرافتی از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

«نون‌خ» به‌کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون‌خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است که در نوروز سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ پخش شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: