کد خبر: ۹۶۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
تعداد بازدید: ۸۵
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم، گفت: از مهمترین لوازم توسعه دریا محور و استفاده هر چه بیشتر از مواهب اقیانوس ها داشتن یک نیروی دریایی قوی، راهبردی و مقتدر است.

آمادگی کامل نیروی دریایی ارتش در مقابل تهدیدات دشمن به روایت سرلشکر موسویبه گزارش خبرداغ به نقل از به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در مراسم رونمایی و الحاق دستاوردهای نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این روزها جهان تحت الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

وی با بیان این‌که «دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت، اقتدار و مقاومت است»، ادامه داد: برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند این روزها شفاف‌ترین و صریح‌ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است. هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، موسی و فرعون اردوگاه یزدید و یزیدیان و قافله حسینی امروز به عیان در غزه مشخص است. شاید یکی از برجسته‌ترین نتایج اتفاقات این هفتاد و هشت روزی که گذشت این باشد که آن‌چه که سال‌ها می‌گفتیم زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی امروز نه تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن‌تر و دقیق تر شده که آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی یکی هستند که در چهره های مختلف خود را نشان می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: