کد خبر: ۹۶۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۸۲
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش داده و در کشور ناامنی ایجاد کند.

بیگی‌نژاد: مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت آفرین استبه گزارش خبرداغ ، هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات امنیت آفرین است. اگر مشارکت مردم در انتخابات بالا باشد امنیت کشور ارتقا پیدا می کند. اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد، طمع دشمنان افزایش پیدا می کند و به دنبال آن نا آرامی ها در کشور ایجاد می شود. این برنامه ای است که دشمن دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش داده و به دنبال آن در  کشور ناامنی ایجاد کند، اظهار کرد: مجلس قوی دارای چند ویژگی است ویژگی اول این است که افرادی که انتخاب می شوند عالم و کارآمد باشند. فرد منتخب باید بداند مشکلات کشور چیست و راهکار حل مشکلات چه هستند. افرادی عالم، آگاه و کارآمد برای تشکیل مجلس کارآمد و قوی نیاز است. نمایندگان مجلس قوی به دور از هیاهو و حرکت های نمایشی در مجلس حضور پیدا کرده و به دنبال حل مشکلات هستند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر مشارکت بالا در انتخابات با رقابت ایجاد خواهد شد. برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات باید بستر رقابت را فراهم کنیم اما ایجاد رقابت نباید خودش عامل کاهش مشارکت در انتخابات باشد. زمانی که افرادی ناسالم در مسئولیت قرار می گیرند، خود به خود باعث تضعیف روحیه مردم می شود. کسی که نشان داده اهل زد و بند و سوء استفاده مالی به نفع خود و به ضرر کشور است. کسی که  نشان داده حاضر است منافع ملی را برای منفعت خود یا گروهی به خطر بیندازد، این قبیل افراد در دراز مدت باعث کاهش مشارکت مردم در انتخابات می شوند.

بیگی نژاد گفت: فکر نکنیم اگر هر کسی  را تایید صلاحیت کنیم منجر به افزایش مشارکت در انتخابات خواهد شد. ممکن است امروز مشارکت افزایش پیدا کند اما چهار سال دیگر چه می شود. وجود کسی که مفسد یا حامی مفسدان است، آبروی نظام اسلامی را می برد. باید بدانیم سلامت افراد در مشارکت مردم در انتخابات های آتی مهم است باید افراد سالم تایید صلاحیت شوند تا بستر رقابتی سالم شکل بگیرد. گذشته افراد نیز مهم است. سلامت افراد از روی گذشته آن تایید می شود هر آدمی گذشته ای دارد که قابل پاک شدن نیست.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: