کد خبر: ۹۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۱۶۲
گوشی مقاوم Oukitel WP33 Pro با مشخصات چشمگیری مثل باتری غول‌پیکر و پشتیبانی از 5G معرفی شد.

گوشی هوشمند زره‌پوش با دوربین دید در شب/ عکسزومیت : گوشی مقاوم Oukitel WP33 Pro با مشخصات چشمگیری مثل باتری غول‌پیکر و پشتیبانی از 5G معرفی شد.

WP33 Pro جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم اوکیتل (Oukitel) است. این محصول از باتری بسیار بزرگ ۲۲ هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و بلندگوهایش برای گوش‌ دادن به موسیقی در فضای باز به‌اندازه‌ی کافی پرقدرت هستند.

گوشی Oukitel WP33 Pro از نمایشگر ۶٫۶ اینچی محافظت‌شده با لایه‌ای از جنس گوریلا گلس بهره می‌برد. وضوح صفحه نمایش دستگاه ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز است. گوشی اوکیتل از طراحی بسیار مقاوم بهره می‌برد و بنابراین می‌تواند به‌راحتی جلوی نفوذ آب و گردوغبار را بگیرد.

طبق اعلام اوکیتل، باتری ۲۲ هزار میلی آمپرساعتی به WP33 Pro کمک می‌کند با هربار شارژ تا یک هفته شارژدهی داشته باشد. محصول یادشده می‌تواند تا ۳۳ وات شارژ شود می‌توان از آن به‌عنوان پاوربانک نیز استفاده کرد و سرعت شارژ خروجی دستگاه به ۱۸ وات می‌رسد.

گوشی هوشمند زره‌پوش با دوربین دید در شب/ عکس

از دیگر ویژگی‌های WP33 Pro می‌توان به تراشه‌ی دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، پشتیبانی از 5G، رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. ضخامت این محصول ۲۷٫۲ میلی‌متر و وزنش ۵۷۷٫۲ گرم است.

گوشی Oukitel 27.2 به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است و صدای بلندگوهای ۵ وات پرقدرتش حداکثر به ۱۳۶ دسی‌بل می‌رسد.

قیمت گوشی Oukitel WP33 Pro در سایت آمازون و همچنین سایت رسمی شرکت سازنده ۲۴۰ دلار خواهد بود و از ۸ ژانویه‌ی ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: