کد خبر: ۹۶۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۷۳
روزنامه هم میهن در کانال تلگرامی اش مدعی شد رهبر انقلاب در ملاقات اخیر با شورای نگهبان نسبت به برخی ردصلاحیت ها ابراز نارضایتی کرده اند.

نارضایتی رهبر انقلاب از ردصلاحیت ها /آقای پزشکیان چه ایرادی داشت که ردصلاحیت شد /افراد یا صلاحیت دارند یا ندارند، عدم احراز معنا نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، روزنامه هم میهن در کانال تلگرامی اش مدعی شد رهبر انقلاب در ملاقات اخیر با شورای نگهبان نسبت به برخی ردصلاحیت ها ابراز نارضایتی کرده اند.

براساس خبری که هم میهن منتشر کرده است؛

گفته می‌شود در ملاقات اخیر شورای نگهبان با رهبری، ایشان نسبت به برخی از ردصلاحیت‌های اخیر ابرازنارضایتی کرده‌اند، ازجمله اسم آقای پزشکیان را آورده‌اند و گفته‌اند ایشان چه ایرادی داشته که رد شده است؟

همین‌طور درباره اینکه برای عده‌ای عبارت "عدم احراز صلاحیت" مطرح می‌شود ، ایراد گرفته‌اند با این مضمون که یا افراد صلاحیت دارند یا نه. عدم احرازمعنا ندارد. این را به‌عهده مردم بگذارید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: