کد خبر: ۹۶۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۹۸
فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت شناورهایی با کلاس حاج قاسم با نام‌های شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری خبر داد و تصریح کرد: ‌در آینده نزدیک شهید رئیس علی دلواری به ناوگان ‌نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

خبر مهم درباره شناورهای جدید سپاه از زبان دریادار تنگسیری /موشک ها مجهز به هوشمند مصنوعی و فرمان پذیر بعد از شلیک شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت شناورهایی با کلاس حاج قاسم با نام‌های شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری خبر داد و تصریح کرد: ‌در آینده نزدیک شهید رئیس علی دلواری به ناوگان ‌نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه یک تحول و انقلاب در توان نیروی دریایی سپاه ایجاد شده است، اظهار داشت: ‌شناورهایی طراحی کرده‌ایم تا بتوانند موشک‌هایی با برد بالاتر را شلیک کنند.

وی ‌"سرعت بالاتر و توانمندی منحصربه‌فرد" را از دیگر ویژگی‌های این شناورها دانست و افزود: ‌این شناورهای ‌تماماً توسط متخصصان ایرانی در صنعت دفاعی و نیروی دریایی سپاه طراحی و ‌ساخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه موشک‌هایی که ‌بر روی شناورهای سپاه نصب شده‌اند مجهز به هوشمند مصنوعی و فرمان‌پذیر بعد از شلیک هستند، خاطرنشان کرد: این موشک‌ها با توجه به تاکیدات فراوان فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به "استعداد، کمیت و کیفیت" بردافزایی شده است.

وی با بیان اینکه موشک‌هایی با همکاری متخصصان صنعت دفاعی در وزارت دفاع‌ و ستاد نیروی دریایی سپاه ساخته شده است، گفت: این موشک‌ها بر روی تعدادی از شناورهای نیروی دریایی سپاه نصب شده است و نصب موشک بر روی تمام شناورها ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود از ساخت شناورهایی با کلاس "حاج قاسم" با نام‌های "شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری" خبر داد و تصریح کرد: ‌در آینده نزدیک ان‌شاءالله شهید رئیس علی دلواری به ناوگان ‌نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

سردار تنگسیری همچنین از الحاق شناور ابومهدی المهندس به سازمان نیروی دریایی سپاه خبر داد و افزود: ‌تا پایان سال ‌در حوزه الحاق و ساخت شناور، اتفاقات بسیار بزرگی در نیروی دریایی سپاه رقم خواهد خورد و توان نیروی دریایی سپاه افزایش خواهد یافت.

‌فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حوزه پهپادی کارهای بسیار بزرگی انجام داده‌ایم، تصریح کرد: ‌در حوزه بردافزایی، لود، باربری با موشک و در زیرسطحی هم‌ کارهای بزرگی صورت گرفته است که ‌دشمن از این دستاوردهای اطلاع نداشته باشند ‌بهتر است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه یک انقلاب بزرگ‌ در ساخت زیرسطحی‌های هوشمند در کشور رخ داده است، تاکید کرد: به زودی از دستاوردهای نوین در این حوزه ورنمایی خواهد شد.

وی از رصد تحرکات دشمن در خلیج‌ فارس با سامانه‌های زمینی، هوایی، سطحی و زیرسطحی خبر داد و ‌بیان کرد: از زمانی که ‌ناو هواپیمابر آیزنهاور وارد منطقه شد لحظه‌به‌لحظه در رصد نیروی دریایی سپاه بود تا زمانی که خارج شد.

سردار تنگسیری ادامه: اینها گاهی سه تا چهار فروند ناو هواپیمابر در خلیج فارس مستقر کردند ما تنها از یک چیز که خداوند است ترس داریم و هیچ هراس از این امکانات دشمن وجود ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: