کد خبر: ۹۶۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
تعداد بازدید: ۱۴۸
نوبیا Z60 اولترا هیولایی بی‌شاخ‌ودم است که متفاوت‌ترین چینش دوربین را در پنل پشتی دارد و از خنک‌کننده‌ توانمند استفاده می‌کند.

عجیب‌ترین گوشی دنیا / غول بی‌شاخ و دم نوبیا/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت : نوبیا Z60 اولترا هیولایی بی‌شاخ‌ودم است که متفاوت‌ترین چینش دوربین را در پنل پشتی دارد و از خنک‌کننده‌ توانمند استفاده می‌کند.

نوبیا زد ۶۰ اولترا سرانجام رونمایی شد؛ موبایلی پرچمدار که دوربین منحصربه‌فرد دارد و از سخت‌افزار پرقدرت استفاده می‌کند. این اولین‌بار است که یکی از مدل‌های گوشی ZTE به گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مجهز می‌شود.

بر اساس بیانیه‌ی نوبیا، Z60 Ultra از همان زبان طراحی زاویه‌دار گوشی‌های چند سال اخیر این شرکت نظیر Z50S Pro استفاده می‌کند. در پنل جلویی شاهد نمایشگر ۶٫۸ اینچ اولد (از نوع امولد) با روشنایی ۱٬۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستیم.

 

نوبیا می‌گوید Z60 Ultra که در دسته‌ی بهترین گوشی ها قرار می‌گیرد، در بالای نمایشگرش دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این دوربین در زیر پنل تعبیه شده است تا نوبیا Z60 اولترا طراحی تمام‌صفحه و مدرن داشته باشد. به گفته‌ی نوبیا، دوربین سلفی درون‌صفحه‌ای Z60 اولترا تراشه‌ی اختصاصی و موتور مبتنی‌بر هوش مصنوعی دارد.

گوشی نوبیا Z60 از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌همراه رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 استفاده می‌کند. این گوشی گیمینگ به صفحه‌ی حرارتی و محفظه‌ی بخار بزرگ با فیبر نانوکربن ابررسانا مجهز است تا گرمای ناشی از فعالیت قطعات را دفع کند.

دوربین‌های پنل پشتی، برجسته‌ترین ویژگی نوبیا Z60 اولترا هستند. دوربین اصلی حسگر ۱/۱٫۴۹ اینچ ۵۰ مگاپیکسلی IMX800 سونی با لنز ۳۵ میلی‌متری f/1.6 دارد و از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. این دوربین را پیش‌تر در نوبیا Z50S پرو هم دیده بودیم.

عجیب‌ترین گوشی دنیا / غول بی‌شاخ و دم نوبیا/ عکس

جدیدترین گوشی نوبیا از دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لنز ۱۸ میلی‌متری f/1.8 استفاده می‌کند. این دوربین سیستم فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال سه سطحی دارد.

در نهایت دوربین تله‌فوتو نوبیا Z60 اولترا به لنز ۸۵ میلی‌متری با لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است و از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی ۱/۲ اینچ شرکت آمنی‌ویژن (مدل OV64B) استفاده می‌کند.

گوشی نوبیا Z60 اولترا به باتری غول‌پیکر ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۸۰ وات مجهز است. این گوشی با رابط کاربری MyOS بر پایه‌ی اندروید ۱۴ روانه‌ی بازار می‌شود و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا خاکستری به دست مشتریان می‌رسد.

نوبیا Z60 اولترا در کانفیگ پایه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و در قوی‌ترین کانفیگ از ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. قیمت گوشی نوبیا Z60 اولترا در کانفیگ پایه ۴٬۲۹۹ یوان (۶۰۰ دلار) است.

بر اساس گفته‌ی زدتی‌ای، قیمت گوشی نوبیا Z60 اولترا در کانفیگی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به (۶۶۰ دلار) می‌رسد و Z60 اولترا در قوی‌ترین کانفیگ، ۵٬۹۹۹ یوان (۸۴۰ دلار) قیمت دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: