کد خبر: ۹۶۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفافات عجیب و غریبی در میانه بازی افتاد و خوب نیست استقلال با این بازیکنان و نوع بازی‌اش، دست به این کارها بزند.

صحبت‌های گل‌محمدی پس از تساوی در اهواز؛ خوب نیست استقلال دست به این کارها بزند!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : یحیی گل محمدی در نشست خبری پایان بازی گفت: «شرایط بازی مهیا نبود. زمین خوب نبود و اتفاقاتی که رخ داد که طبیعی نبودند.»

او ادامه داد: دو بار عقب افتادیم و شرایط طوری بود که باید جبران می‌کردیم. جبران‌کردن در این جو و زمین سخت است و بازیکنانم خیلی تلاش کردند. اتفافات عجیب و غریبی در میانه بازی افتاد و خوب نیست استقلال با این بازیکنان و نوع بازی‌اش، دست به این کارها بزند.»

گل‌محمدی همچنین گفت: «تساوی برای ما نتیجه خوبی نبود و با توجه به شرایط جدول هدف ما بردن بود. استقلال خوزستان بازیکنان فنی خوبی دارد و با توجه به نوع فوتبالش، جایگاهش اینجای جدول نیست.

او درباره پرتاب بطری از سوی هواداران حریف هم گفت: «باید در بحث هواداری فرهنگ‌سازی شده و مشکلات ریشه‌یابی و بررسی شود.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به کیفیت چمن زمین بازی گفت: «دو تیم دیگر هم در ورزشگاه غدیر بازی می‌کنند و نباید کیفیت آن به این صورت باشد. در این زمین نمی‌شود بازی و موقعیت‌سازی کرد.»

او افزود: «قبل از بازی به کیفیت خوب و فنی استقلال خوزستان اشاره کردم و فوتبال خوبی که ارایه می‌دهد و لیاقتشان اینجای جدول نیست.»

گل‌محمدی در بخش دیگری از این نشست گفت: «به هر حال نتایج آن چیزی که انتظار داشتیم نبوده و نتایج خوبی نبوده است اما باید در نظر بگیریم در یک فشردگی سخت مسابقات بودیم و پروازهای مختلف و مصدومیت‌ها، آنفلولانزا و ... در نتایج دخیل بوده است. کلا پرسپولیس در بخش حمله و ایجاد موقعیت خوب کار می‌کند اما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. از نظر روحی و روانی تیم تحت قشار است و دوران سختی را طی می‌کنیم و سه بازی تا نیم‌فصل داریم و باید در این سه بازی حداکثر امتیازات را بگیریم و خودمان را بالای جدول نگه داریم و در نیم‌فصل ریکاوری خوبی داشته باشیم. نیم‌فصل سختی را گذارنده‌ایم و تعطیلات زیاد و اتفاقات مختلف در شرایط ما تاثیرگذار بوده است.»

او در خصوص عملکرد نبیل باهویی نیز گفت: بازیکنی که وارد تیم جدید می‌شود نیازمند زمان و فرصت است تا خودش را با شرایط سازش دهد. امروز یک گل زد و فکر می‌کنم شرایط از این پس به‌خوبی پیش برود.

گل‌محمدی در پایان گفت: «این همه بی‌نظمی و اتفافات عجیب و غریب باعث شد شرایط خوبی در بازی رقم نخورد. یکی - دو پنالتی باید به سود ما اعلام می‌شد یا روی صحنه‌ای که گل دوم را دریافت کردیم، خطا شده بود. من آقای عرب‌براقی را داور سالمی می‌دانم. او بازی سختی را امروز قضاوت کرد و امیدوارم صحبت‌هایی که شده است، واقعا غیرواقعی باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: