کد خبر: ۹۶۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۱
نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این جنگ نابرابر قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی و فرعون صفت کودک کش جعلی در سراشیبی سقوط است.

امامی راد: رژیم صهیونیستی فرعون صفت در سراشیبی سقوط استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسین امامی‌راد در نطق میان‌دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: بار دیگر طرفداران ناامنی کشور با دستان پلید مزدوران خائنشان در شبیه خون ناجوانمردانه ۱۱ تن از حافظان امنیت‌مان را در مقر انتظامی راسک به شهادت رساندند؛ شهید حمید رضایی امین افتخاری از حوزه انتخابیه اینجانب بود، رفیقی از محله قدیمی‌مان، محله حاج نصیر چناران که دیروز بر روی دستان همشهریان غیور ولایتمدارم سبک‌بالانه تشییع و در جوار خیل شهیدان آرام گرفت. ضمن محکومیت این حرکت تروریستی شناسایی دستگیری و مجازات عاملان کثیفش توسط دستگاه‌های امنیتی کشور مورد انتظار است. 

وی در ادامه اظهار کرد: در هفتاد و پنجمین سالگرد اعلامیه به اصطلاح حقوق بشر بیش از ۱۲ ماه است مسلمانان فلسطین در غزه و کرانه باختری با اینکه هر روز شاهد به خاک و خون کشیده شدن عزیزانشان هستند این استفهام بزرگ را رقم زدند که چرا با این همه سختی‌ها مراودت‌ها و از دست دادن عزیزترین کسانشان دست از مبارزه و مقاومت بر نمی‌دارند. آری مقاومت هزینه دارد و آنان خوب فهمیدند که پیروزی در گرو مقاومت و شهادت است و مسلمانان غزه با شهادت کنار آمده‌اند. در این جنگ نابرابر قطعا پیروزی از آن جبهه مقاومت است و رژیم صهیونیستی و فرعون صفت کودک کش جعلی در سراشیبی سقوط است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۴ رژیم صهیونیستی اسرائیل به فضل خدا ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید. 

نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچکس منکر اقدامات بنیادین شجاعانه و عزتمندانه دولت سیزدهم در دو سال و اندی که از عمر دولت می‌گذرد نیست. مهار سخت ویروس جان‌ستان کرونا به عنوان شاهکار دولت با هزینه کردی سنگین برای تولید یا خرید واکسن به طوری که در این زمینه به تولید انبوه رسیدیم و به صادرات واکسن انجامید حال آنکه مدعیان پیش از شما یا واکسن را معطل FATF می‌دانستند یا می‌گفتند واکسن کرونا سوهان قم نیست که فراوان باشد و چه جان‌های بی‌پناهی که قربانی این سهل انگاری و عادی انگاری شرایط آن زمان شدند. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیوستن به پیمان مهم اقتصادی شانگهای، عضویت دائم در بریکس با هدف شکستن سیادت دلار و حذف آن از چرخه اقتصادی کشور، توسعه دیپلماسی اقتصادی همسایگی و مبادلات اقتصادی با همسایگان که خواسته مطالبه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از سال ۱۳۹۸ به عنوان راه برون رفت از گره‌های اقتصادی بود که با نگاه خفت بار به کدخدا و اروپا سال‌ها معطل مانده بود و نیز آزادسازی بخشی از پول بلوکه شده ایران از بانک‌های خارجی؛ این‌ها نه در سایه برجام محقق شد نه FATF در حالی که عده‌ای که ادعا داشتند زبان دنیا را می‌فهمند باورشان این بود که هیچ اقدام مثبتی در کشور رخ نخواهد داد مگر اینکه برجام احیا شود و ایران به عضویت FATF درآید. 

وی افزود: تغییر رویکرد دیپلماتیک کشور از غرب محور مبتنی بر التماس و مذاکره به دیپلماسی عملگرایی از موضع اقتدار چنین توفیقات بزرگی را رقم زد ولی ضعف رسانه دولت که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره فرمود از سویی و متاسفانه ضعف نظارت بر بازار در دولت جنابعالی که گاهی مغازه به مغازه شاهد قیمت‌های شناور و عدم ثبات قیمت‌ها هستیم و یکی از علل گرانی‌های موجود می‌تواند باشد و بارها متذکر شده‌ایم غباری غلیظ بر کارنامه موفق دولت سیزدهم در حوزه‌های دیگر نشان داده است. 

امامی‌راد در ادامه با اشاره به اینکه معیشت مردم به سختی می‌گذرد، بیان کرد: با افزایش بی‌رویه قیمت برخی کالاها قدرت خرید مردم کاهش یافته، اقتصادمان هنوز بیمار است و نیازمند جراحی و درمان تاخیر و تعلل در ساماندهی اقتصاد و معیشت مردم هیچ توجیهی ندارد مجلس هم علی رغم مصوبات و اقدامات ویژه گذشته در کنار دولت محکم‌تر از قبل ایستاده است. 

وی افزود: شاخص‌ترین و مهم‌ترین قول دولت سیزدهم طرح مسکن ملی یا همان ساخت ۴ میلیون مسکن برای نیازمندان و فاقدین مسکن و ایجاد ۴ میلیون شغل بوده است طرح دولت در موضوع مسکن حداقل در حوزه انتخابیه اینجانب به ویژه در شهرستان‌های چناران طرقبه و شاندیز از شاخص‌ها عقب است  چرا که هنوز در مرحله شناسایی و تعیین زمین متوقف مانده است. اگر در تدابیر مربوط تسریع نشود در نهایت تنها ثبت نام از متقاضیان انجام خواهد گرفت و با پایان دولت بی‌سرانجام خواهد ماند.

امامی‌راد در ادامه بیان کرد: آقای رئیس جمهور به خاطر فرصت مغتنم و توفیق خدمت چندین ساله در آستان ملک پاسبان رضوی به عنوان تولیت آستان قدس اشراف خوبی نسبت به خراسان رضوی شهرها و شهرستان‌ها و ظرفیت‌هایش دارید. پدیده شاندیز ظرفیتی است ملی و کشوری با ۱۷۰ هزار سهامدار که ۷۰ هزار از این سهامداران از خراسان رضوی هستند و مابقی از جای جای کشور پهناور ایران؛ این بدان معناست که بخشی از موکلین نمایندگان و همکاران سهامدار پدیده و نیازمند مساعدت‌های تک تک شما عزیزان برای رفع مشکلات پدیده هستند. 

وی افزود: ما به دنبال رفع مشکلات پیش روی پدیده از مجاری غیرقانونی نیستیم ولی حرف ما این است حال که با طی مراحل قانونی دستگاه قضا نگاه حمایتی از این مجموعه را دارد ضمن تشکر از زحمات پیشینیان و سپاس از نگاه مثبت آقای خلیلی رئیس کل فعلی دادگستری خراسان رضوی و مجموعه دستگاه قضایی استان، دولت نیز عزم جدی برای تسریع در رفع مشکلات سهامداران پدیده و ادامه روند ساخت و سازهای قانونی مجموعه اعمال نماید. 

امامی‌راد در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه‌ای که سوای از سهامداران بخش عمده‌ای از اشتغال جامعه را پوشش می‌دهد و در زمان فعال بودن ۱۳ هزار بیمه گذار داشته است و در صورت تکمیل ۱۰ هزار اشتغال ثابت خواهد داشت و کمکی است ویژه به تحقق وعده دولت در حوزه اشتغال. 

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: