کد خبر: ۹۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۲۷
داستان انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال وارد مرحله جدیدی شد.

فدراسیون والیبال به دنبال گران‌ترین مربی جهانبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: داستان انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال وارد مرحله جدیدی شد.

در حالی‌که همین هفته قبل وحید مرادی سرپرست جدید فدراسیون والیبال خبر از حضور سعید معروف، روبرتو پیازا یا توماس توتولو روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران داده بود ناگهان یک گزینه جدید و البته جذاب به لیست اضافه شد.

آنجلو لورنزتی سرمربی با تجربه و حال حاضر پروجا ایتالیا که با این تیم قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد و در لیگ سری آ ایتالیا نیز جایگاه خوبی در جدول دارد به یک گزینه جدی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران بدل شده است.

لورنزتی این سال‌ها نامش با موفقیت گره خورده است و در هر تیمی که حضور داشته توانسته موفق باشد. او فصل گذشته نیز با ترنتینو عنوان قهرمانی سوپر لیگای ایتالیا را به دست آورد، حالا به گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران اضافه شده است.

او نسبت به گزینه‌های دیگر چند مزیت خاص دارد، علاوه بر اینکه کارنامه پربارتری دارد، بر خلاف روبرتو پیازا سرمربی تیم ملی هیچ کشوری نیست و می‌تواند راحت‌تر از پیازا به تیم ملی والیبال ایران بیاید. در عین حال نکته منفی او عدم مربیگری در تیم‌های ملی در سال‌های گذشته است و معلوم نیست او اگر هدایت تیم‌ ملی والیبال ایران را برعهده بگیرد بتواند همچون والیبال باشگاهی موفق باشد.

البته کار فدراسیون برای راضی کردن او بسیار سخت خواهد بود،فدراسیون والیبال ایران برای آنکه او را جذب کند علاوه بر این که باید با او قراردادی نجومی ببندد، باید مبلغی جریمه نیز به فدراسیون ایتالیا بپردازد که کار را برای وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال دشوار خواهد کرد.

لورنزتی در حال حاضر در بین مربیان لیگ والیبال ایتالیا یکی از بیشترین دستمزدها را می‌گیرد و باید دید او به زمینه کار در تیم‌‍های ملی علاقه دارد یا ترجیح می‌دهد در همان باشگاهی به کار خود ادامه دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: