کد خبر: ۹۶۲۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۴۶
کیس نسل دوم ایرپاد پرو که همراه با آیفون ۱۵ و با درگاه USB-C معرفی شد، با قیمت ۹۹ دلار در وب‌سایت رسمی اپل به‌فروش می‌رسد.

به گزارش خبرداغ به نقل از زومیت: کیس نسل دوم ایرپاد پرو که همراه با آیفون ۱۵ و با درگاه USB-C معرفی شد، با قیمت ۹۹ دلار در وب‌سایت رسمی اپل به‌فروش می‌رسد.

اپل تابستان امسال همراه با رونمایی از آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس، از نسل جدید هدفون ایرپاد پرو با درگاه شارژ USB-C رونمایی کرد. این ایرپاد هم مانند ایرپاد پرو نسل ۲ لایتنینگ، از شارژ بی‌سیم مگ‌سیف اپل پشتیبانی می‌کند.

نسل دوم ایرپاد پرو همراه با آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شد. این هدفون به تراشه‌ی جدید H2 و قابلیت حذف نویز بهبودیافته مجهز است.

قیمت بالای کیس ایرپاد پرو USB-C اپل!

پیش‌ از این، کاربران نمی‌توانستند کیس ایرپاد پرو نسل ۲ با درگاه شارژ USB-C را تهیه کنند؛ اما حالا اپل فروش کیس ایرپاد پرو نسل ۲ را در وبسایت فروشگاه رسمی خود شروع کرده است.

کاربرانی که کیس ایرپاد پرو نسل دو آن‌ها از نوع لایتنینگ است، با پرداخت ۹۹ دلار می‌توانند صاحب کیس ایرپاد پرو ۲ با درگاه شارژ USB-C شوند. این هزینه معادل حدود پنج میلیون تومان است؛ اما قطعا کیس موردبحث پس از ورود به بازار ایران قیمت بیشتری خواهد داشت.

کیس شارژ ایرپاد پرو نسل ۲ از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار بهره می‌برد. قیمت هدفون اپل ۲۴۹ دلار است که نسبت به قیمت هدفون شرکت‌های دیگر مانند قیمت هدفون سامسونگ و قیمت هدفون شیائومی گران‌تر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: