کد خبر: ۹۶۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید: ۹۵
پیشکسوت استقلال معتقد است که نباید در دربی ۱۰۲ منتظر برنده باشیم.

نکونام بهتر است بگوید ۱۱ گلادیاتور داردبه گزارش خبرداغ ، ایمان گودرزی؛ کمتر از ۲۴ ساعت تا سوت آغاز ۱۰۲مین دربی پایتخت باقیمانده است. استقلال صدر نشین پس از دو مساوی پیاپی و پرسپولیس پس از یک روند نا امید کننده اما برد در بازی آخر پا به میدان خواهند گذاشت. شاید یک تساوی هم برای جوا نکونام و تیمش نتیجه ایده آلی به نظر بیاید اما قطعا پرسپولیس فقط برای سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت. به مناسبت این بازی با میثم بائو بازیکن سابق هر دو تیم ژفت و ژو کردیم که در ادامه متن کامل آن را می خوانیم؛

 

*از دربی شروع کنیم، پیش بینی شما از شرایط دو تیم و این بازی چیست؟

استقلال شرایط خوبی دارد، تیم صدر جدول است و با وجود اینکه از ابتدای فصل در برخی از پست ها دچار کمبود بازیکن بود اما در طول راه نتایج بسیار خوبی گرفتند و حالا صدر جدول هستند. پرسپولیس دو بازیکن کلیدی خودش را که امیری و پورعلی گنجی هستند را در اختیار ندارد و همین مساله برای یحیی دردسر ساز شده است. به نظرم این بازی، بازی تک موقعیت هاست. هر کس بتواند از کوچکترین موقعیت خودش استفاده کند پیروز خواهد شد. اگر بخواهیم در مورد سبک بازی ها صحبت کنیم، جواد سیستم دفاعی دارد و دفاع کردن تیمی را بیشتر از حمله دوست دارد، همین مساله شاید باعث بشود که بازی کم موقعیتی را شاهد باشیم. به هر حال بازی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و شاید مساوی بهترین نتیجه برای جواد باشد. اما باز هم تکرار می کنم، این بازی جنگ تک موقعیت هاست.

 

*در این بازی قرار است که برای اولین بار از VAR استفاده شود، نظر شما در این مورد چیست؟

این بهترین اتفاق ممکن است. دیگر جای حرف و حدیثی باقی نمی‌ماند. نه تنها در دربی بلکه باید فدراسیون تلاش کند که تمام ورزشگاه ها را مجهز کند که در هیچ بازی حق تیمی ضایع نشود. خودمان دیدیم که در آسیا چند بار VAR به کمک تیم های ایرانی آمده است. وقتی در دربی از این سیستم استفاده می‌شود استرس داور نیز کم می‌شود و با خیال راحت تر می تواند قضاوت کند و بهتر سوت بزند. حواشی کم خواهد شد و مربیان ایرانی که همیشه منتضر بهانه هستند دیگر با وی ای آر بهانه‌ای نخواهند داشت، علاوه بر این تنش بین هواداران نیز کم می‌شود کسی نمی تواند ادعا کند که تیم حریف با داوری برده است.

نکونام بهتر است بگوید 11 گلادیاتور دارد

*جواد نکونام در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که درخواست قهرمانی از او باعث می‌شود روی تیمش فشار وارد شود، نظر شما در این باره چیست؟

آقای نکونام از ابتدای فصل این حرف ها را می‌زند، این بازیکنانی که او در اختیار دارد فرهاد نیز داشت و بسیاری از بازیکنان او ملی پوش هستند و سابقه جام جهانی دارند. اگر تیم مشکل دارد چرا حالا صدر جدول است؟ هر کس در فوتبال است معنی حرف های جواد را می‌داند و این بازی ها را بلد است. در لیگ برتر بارها تیم هایی بوده‌اند که بازیکنان شاخص زیادی نداشتند اما قهرمان شدند، مثل استقلال خوزستان و فولاد. جواد در حال نتیجه گرفتن است و همه در حال تحسین او هستند دیگر نمی دانم دلیل این حرف ها چیست؟ وقتی خوب نتیجه می‌گیری طبیعتا از تو انتظار قهرمانی دارد. اگر ضعیف هستید چرا صدر جدولی؟ اگر تیم خوبی دارید پس پشتش باش. به نظر من این صحبت ها باعث تضعیف روحیه بازیکنان می‌شود و بهتر بود جواد جای این حرف می‌گفت من ۱۱ گلادیاتور دارم و برای پیروزی در دربی وارد زمین خواهیم شد.

 

*پیش بینی دقیق از بازی؟

به نظرم یک - یک می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: