کد خبر: ۹۶۲۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۲۷
عضو کمیته داوران از سرمربیان استقلال و پرسپولیس خواست در جریان مسابقه با آرامش خود به تیم داوری کمک کنند.

درخواست مهم از یحیی و جواد در آستانه دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : عضو کمیته داوران از سرمربیان استقلال و پرسپولیس خواست در جریان مسابقه با آرامش خود به تیم داوری کمک کنند.

صد و دومین دربی پایتخت در شرایطی روز پنجشنبه برگزار می‌شود که هنوز مشخص نیست داوران قضاوت کننده در آن چه کسانی هستند. بحث وجود VAR در دربی 102 هنوز قطعی نشده و از طرفی کمیته داوران منتظر است تا امشب در این خصوص تعیین تکلیف شود.

در این اوضاع و احوال علی خسروی عضو کمیته داوران از سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای مسابقه حساس روز پنجشنبه درخواست جالبی انجام داد.

خسروی در این خصوص گفت: «منتظر تصمیم فیفا هستیم، اما کارها جلو رفته و برای هردو پلن تصمیم گرفته‌ایم. داور این بازی هرکس باشد، من از سرمربیان محترم دو تیم خواهشی دارم.»

او ادامه داد: «از کادر فنی دو تیم به ویژه یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند، هر دو افرادی هیجانی هستند و آرامش آنها به کادر داوری و هواداران کمک می‌کند تا فوتبال را در آرامش بیشتری دنبال کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: