کد خبر: ۹۶۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
تعداد بازدید: ۱۹۲
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرمربی این تیم باید ترس را کنار بگذارد و سرخپوشان را در دربی برای برد به زمین بفرستد.

عابدزاده هنوز به من بدهکار است!به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرمربی این تیم باید ترس را کنار بگذارد و سرخپوشان را در دربی برای برد به زمین بفرستد.

فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم با هوادار تهران اظهار داشت: بازی مقابل هوادار خوب بود و از هر حیث برای سرخ‌پوشان حساسیت داشت چون هم در آستانه دربی بود و هم کسب ۳ امتیاز با توجه به شرایط موجود اهمیت ویژه‌ای داشت. بازیکنان هم مراقب بودند که اخطار نگیرند و دربی را از دست ندهند. سبک بازی پرسپولیس مبتنی بر نتیجه گرفتن بود. به خوبی می‌شد ترس را در ساق پای بازیکنان پرسپولیس مشاهده کرد. آنها به خوبی بازی را اداره کردند و به پیروزی رسیدند. برد در این بازی از نان شب هم واجب‌تر بود.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس پیش از دربی بیان کرد: استقلال هم تیم خوبی است و با جواد نکونام به هارمونی لازم رسیده است. این تیم مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و توانمندی‌های خود را به خوبی نشان داده، در ضربات شروع مجدد بسیار توانمند ظاهر شده و بهترین تیم لیگ تا بدین جایی فصل است. دست و بال پرسپولیس در این بازی با توجه به مصدوم‌هایی که دارد، بسته است و کار برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش سخت خواهد بود.

پیوس ادامه داد: کمبود بازیکن و نیمکت ضعیف سرخ‌پوشان می‌تواند پاشنه آشیل این تیم در شهرآورد باشد. شکست در این بازی حساس، می‌تواند هر یک از دو تیم را وارد بحران کند، پس آنها دست به عصا خواهند بود. به نظرم حمایت هواداران و اتحاد همه پرسپولیسی‌ها پیش از این بازی می‌تواند رمز موفقیت مقابل استقلال باشد.

مهاجم سابق پرسپولیس در خصوص عملکرد مهاجمین این تیم در این فصل گفت: فوتبال ایران با بحران گلزنی مواجه است و ما در این زمینه ضعف داریم. تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های ملی در همه رده‌های سنی نیز با این مشکل روبه‌رو هستند. این مشکلی است که کل لیگ با آن مواجه است و فقط مربوط به پرسپولیس نمی‌شود. مربیان به دنبال آن هستند که گل نخورند و نبازند و نتیجه‌گرا شده‌اند. موضوع حائز اهمیت این است که گل‌محمدی باید ترس را کنار بگذارد و تیم را برای برد به زمین بفرستد. مسلما بازیکنان اگر بدون ترس بازی کنند می‌توانند برتری را برای ما رقم بزنند.

پیوس در خصوص حواشی ایجاد شده بعد از بازی با الدحیل نیز عنوان کرد: پرسپولیس یک نمایش خوب برابر الدحیل داشت ولی بدشانس بود که توپ‌های این تیم گل نشد. هر چه که بود باید آن را فراموش کنیم. در پایان بازی عده‌ای از روی احساسات حرکاتی را انجام دادند که در شان نام پرسپولیس نبود. هرچند من معتقدم اگر پرسپولیس صعود می‌کرد در مرحله بعد با این وضعیت کار برای تیم گره می‌خورد. این بازی دیگر به تاریخ پیوست و پرسپولیس باید به راه خود ادامه دهد. یحیی یکی از بهترین مربیان ایران است و باید تمرکز خود را روی ادامه مسابقات این فصل بگذارد تا سرخ‌پوشان بتوانند نتایج هفته‌های اخیر را جبران کند.

وی در مورد حواشی پیش از شهرآورد ۱۱۰ پایتخت بیان کرد: دربی همیشه حاشیه‌های خاص خود را داشته و همیشه جنجالی بوده است. اصلا نمک دربی به این جنجال‌ها و همین مسائل است و که این بازی را نسبت به همه بازی‌ها متفاوت کرده است. به نظرم هیچ مشکلی وجود ندارد البته باید همه چیز در چهارچوب اخلاق باشد. به هر حال همیشه بازیکنانی در دو تیم بودند که جنجال به پا کردند و این از غیرت و تعصب آنها روی پیراهن این تیم‌ها نشات می‌گیرد و مسئله‌ خاصی نیست.

مهاجم گلزن و اسبق پرسپولیس درباره یکی از خاطرات شیرینش از شهرآورد پایتخت گفت: در روزهای پایانی شهریور سال ۱۳۶۷ در سالگرد دربی معروف ۶تایی بود که ما به مصاف استقلال رفتیم. قبل از بازی احمدرضا عابدزاده به من گفت «اگر گل بزنی به تو شیرینی می‌دهم»؛ در آن بازی من گل زدم و در پایان بازی یک-یک شد و در انتهای فصل ما قهرمان شدیم. بعد از بازی به احمدرضا گفتم شیرینی ما یادت نرود و حالا او رفته تا به ما شیرینی بدهد و هنوز بعد از ۳۵ به من بدهکار است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: