کد خبر: ۹۶۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
باشگاه فولاد خوزستان بعد از بروز حواشی حین و بعد از بازی این تیم مقابل استقلال، ۲ شکایت از آبی‌پوشان را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح می‌کند.

۲ شکایت فولاد علیه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: باشگاه فولاد خوزستان بعد از بروز حواشی حین و بعد از بازی این تیم مقابل استقلال، ۲ شکایت از آبی‌پوشان را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مطرح می‌کند.

دیدار فولاد و استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید، مسابقه‌ای که حواشی زیادی داشت. اخراج خوزه ایگناسیو مارتینس سرمربی فولاد و محمد نوازی مربی استقلال به دلیل درگیری بین دو نیمه و درگیری بین نادر غیبشاوی مربی دروازه‌بان‌های فولاد و مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال باعث شد این بازی به دیداری جنجالی تبدیل شود.

باشگاه فولاد با توجه به مسائل رخ داده، قصد دارد دو شکایت علیه استقلال مطرح کند. شکایت اول مربوط به عدم رعایت سقف قرارداد توسط آبی‌پوشان و شکایت دوم مربوط به رفتار مربیان استقلال است.

۲ لایحه شکایت مذکور فولاد امروز تحویل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: