کد خبر: ۹۶۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۲۲ مخزن مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار حریق شد و چهار و نیم میلیون لیتر مواد سوختی و هیدرو کربن این کارخانه در حال سوختن است.

۴.۵ میلیون لیتر مواد سوختی درپالایشگاه بیرجند سوختبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: به نقل از پایگاه خبری استانداری، محمدعلی آخوندی در ستاد مدیریت بحران استان خراسان جنوبی اظهار داشت: روز گذشته 22 مخزن مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار حریق شد و تاکنون مدیریت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی مناسب بوده و جا دارد از مسئولان متولی قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: 4.5 میلیون لیتر مواد سوختی و هیدرو کربن این کارخانه در حال سوختن است.ماشین آلات آتشنشانی فرودگاه را نیز برای مهار آتش فراخواندیم و شرکت پخش فرآرده‌های نفتی به صورت یک تیم تخصصی در حال بررسی شرایط است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای امدادی از دیروز به صورت صادقانه و متعهدانه برای مهار آتش پای کار هستند، ادامه داد: همه مسئولان با هم افزایی نقش فعال و محوری در این حادثه داشتند.

وی افزود: با همراهی همه مسئولان امدادی و عملیاتی، مدیریت آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی مناسب بوده و در این اتفاق خسارت جانی نداشته‌ایم.

آخوندی اظهار داشت: از ساعت 8:45 دقیقه دیروز خود کارخانه و منطقه ویژه اقتصادی استان وارد کار عملیاتی شد اما وقتی حادثه رشد پیدا کرد، استفاده از نیروهای پشتیبان و همیار آتشنشانی و نیروهای مدیریت بحران در دستور کار قرار گرفت.

آخوندی عنوان کرد: همزمان مباحث اطلاع رسانی و حلقه‌های امنیتی برای حفظ جان مردم و تخلیه محیط به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: در وهله نخست شرایط عادی بود اما به محض اینکه شرایط بحرانی شد با هماهنگی نیروهای انتظامی منطقه حلقه‌های امنیتی از 200 متر به 500 متر افزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: