کد خبر: ۹۶۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۵۸
مهدی ترابی با عبور از همایون بهزادی، به سی و پنجمین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس تبدیل شد.

ترابی اسطوره پرسپولیس را جا گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل  از ورزش سه : مهدی ترابی با عبور از همایون بهزادی، به سی و پنجمین بازیکن باسابقه تاریخ پرسپولیس تبدیل شد.

مهدی ترابی یکی از بازماندگان آخرین لیست خرید برانکو ایوانکوویچ است. برانکو در دوره محرومیت ترابی را مجاب کرد که به پرسپولیس ملحق شود و امضای قرارداد کافی بود تا برچسب پرسپولیسی برای همیشه به پیشانی این شاه ماهی نقل و انتقالاتی بخورد و او در دوره کالدرون و یحیی هم این پیراهن را برتن نگه دارد.

او در بازی با هوادار برای صد و پنجاه و ششمین بار پیراهن پرسپولیس را در تمام مسابقات بر تن کرد تا از رکورد همایون بهزادی، اسطوره باشگاه پرسپولیس، بگذرد. زنده یاد بهزادی که چهره درخشان دربی معروف سال 1352 محسوب می‌شود، شش فصل برای پرسپولیس بازی کرد و شاید اگر تعداد مسابقات به این شکل بود، می‌توانست حتی به آمار 200 بازی هم برسد.

همایون بهزادی در نهایت به دلیل مصدومیت مجبور به خداحافظی زودهنگام شد و نتوانست فوتبال خود را به شکل مدنظر پایان دهد وگرنه با کیفیتی که زبانزد هم‌نسلان اوست، احتمالا می‌توانست سالهای بیشتری با پیراهن پرسپولیس بازی کند.

نکته جالب اینکه مهدی ترابی در شب عبور از همایون بهزادی، روی گل پرسپولیس اثر داشت و یک پاس گل هم داد که داور در تصمیمی جنجالی، آن را مردود کرد.

ترابی فرصت این را دارد تا در پایان فصل به جمع بیست بازیکن برتر تاریخ پرسپولیس اضافه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: