کد خبر: ۹۶۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۸۳
کارگردان فیلم موفق «علفزار» با تکذیب گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای از منتفی شدن ساخت فیلم سینمایی «اردوبهشت» خبر داد.

کارگردان علفزار ساخت فیلمی با بازی نوید محمدزاده تکذیب کردبه گزرش خبرداغ به نقل از همشهری آنلاین:کارگردان فیلم موفق «علفزار» با تکذیب گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای از منتفی شدن ساخت فیلم سینمایی «اردوبهشت» خبر داد.

با نزدیک شدن به زمان جشنواره چهل‌و دوم فیلم فجر موج گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای برای آثار حاضر در این جشنواره شدت گرفته و برخی رسانه‌ها با استناد به اخبار و اطلاعات قدیمی از قطعی بودن تولید برخی فیلم‌ها برای حضور در جشنواره فیلم فجر خبر می‌دهند.

در جدیدترین گمانه‌زنی‌های مجازی خبری از تولید فیلم جدید کاظم دانشی کارگردان موفق فیلم «علفزار» منتشر و اعلام شد که فیلم دوم او با بازی نوید محمدزاده، ژیلا شاهی و طنازطباطبایی در حال ساخت است.

کاظم دانشی با تکذیب ساخت این فیلم اعلام کرد که «فیلمنامه «اردوبهشت» مدتی قبل به سازمان سینمایی ارسال شد اما در حال حاضر اولویت تولید ما این فیلم نیست و برنامه ساخت مدت‌ها است که منتفی شده است.»

«علفزار» اولین ساخته کاظم دانشی است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر برنده بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: