کد خبر: ۹۶۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۷۴
بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران لطف و محبت مردم را بزرگترین مزد هنرمندان دانست و خواستار تداوم بزرگداشت هنرمندان شد.

علی نصیریان: لطف و محبت مردم بزرگترین مزد هنرمندان استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران لطف و محبت مردم را بزرگترین مزد هنرمندان دانست و خواستار تداوم بزرگداشت هنرمندان شد.

علی نصیریان امروز، ۱۵ آذر در مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر اردبیل که با حضور مسئولان کشور و استان و علاقمندان فرهنگ و هنر در سالن فدک برگزار شد، با اشاره به اینکه هر کجای کشور مراسم تجلیل از هنرمندان باشد برای حمایت از آن‌ها حاضر خواهد شد، افزود: لطف و محبت مردم برای هنرمندان بزرگترین مزد آن‌ها است.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران بن مایه هنر را عشق برشمرد و گفت: هنرمندانی که عمرشان را پای هنر می‌گذارند علیرغم تحمل برخی رنج‌ها، احساس خوبی کسب می‌کنند.

نصیریان اظهار کرد: مردم استان اردبیل مهمان نواز و قدرشناس هستند و برگزاری مراسم نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل نشان از بزرگ منشی مردم آن است.

بازیگر کهنه کار سینمای ایران تصریح کرد: حاصل زندگی هنرمندان نام نیک آنها است و مهربانی و رابطه انسانی اساس زندگی جوامع است.

این بازیگرسینما و تئاتربا باین اینکه هنر تأثیرگذارترین بخش فرهنگ است و می‌تواند ما را به دنیا بشناساند، گفت: هنر و خلاقیت هنری مثل چشمه جوشان است و هنرمندان آفریننده هستند.

نصیریان خاطرشنان کرد: هنرمندان به خاطر صرف کردن عمر خود پای فرهنگ کشور باید قدر ببینند و انسان‌هایی که کارهای هنری انجام می‌دهند، قابل تقدیرند.

او کار بازیگر را نشان دادن نقطه ضعف‌های اخلاقی انسان‌ها توصیف کرد و ادامه داد: مخاطبان با دیدن این نقش‌ها واقف بر اشتباهات خود می شوند.

وی اظهار کرد: تجلیل از هنرمندان در استان‌ها شایسته است و باید تداوم یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: