کد خبر: ۹۶۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۱۸
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به شایعات روزهای اخیر درباره‌ زندگی خصوصی علیرضا زاکانی گفت: از همه مشارکت‌کنندگان این «پروژه» شکایت شده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

شکایت زاکانی از انتشار دهندگان خبر در مورد زندگی شخصی اش /خداوند از اهل ایمان دفاع خواهد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به شایعات روزهای اخیر درباره‌ زندگی خصوصی علیرضا زاکانی گفت: از همه مشارکت‌کنندگان این «پروژه» شکایت شده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

عبدالمطهر محمدخانی در واکنش به شایعات اخیر درباره‌ی شهردار تهران در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت:«با یک جهش بی‌سابقه در عرصه فیک‌نیوز، دروغ‌پردازی بی‌شرمانه‌ای علیه زندگی شخصی شهردار تهران انجام شد.

از همه مشارکت‌کنندگان این «پروژه» شکایت شده و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.ریالی هم خرج زورگیرهای رسانه‌ای نکرده و نمی‌کنیم و صد البته که «خداوند از اهل ایمان دفاع خواهد کرد»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: