کد خبر: ۹۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۱
مذاکرات پی اس جی و امباپه برای تمدید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ شروع خواهد شد و ناصر الخلیفی خوشبین به توافق است.

دو دلیل برای تمدید قرارداد امباپه و پاریسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : مذاکرات پی اس جی و امباپه برای تمدید در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ شروع خواهد شد و ناصر الخلیفی خوشبین به توافق است.

به نقل از اکیپ، کمتر از یک ماه دیگر، کیلیان امباپه، همانطور که در سال ۲۰۲۱ اتفاق افتاد، آزاد خواهد بود تا با تیم مورد نظر خود مذاکره کند. قرارداد او در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. نه الخلیفی و نه این بازیکن عجله‌ای برای مذاکره ندارند و مذاکرات در سه ماهه اول سال آینده از سر گرفته می‌شود.

الخلیفی دو برگ برنده دارد که می‌تواند با آن‌ها بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن را برای تمدید قرارداد متقاعد کند: بازی‌های المپیک پاریس و این واقعیت که او می‌تواند بهترین گلزن تاریخ لیگ فرانسه شود. این یکی از معدود رکوردهایی است که امباپه در فوتبال فرانسه ندارد.

تنها با ۲۴ سال سن (همین ماه ۲۵ ساله می‌شود)، پاری‌سن‌ژرمن دوست دارد امباپه تمدید کند تا بهترین گلزن تاریخ لیگ یک شود. این رکورد که هنوز دور از دسترس است، متعلق به دلیو اونیس آرژانتینی است که ۲۹۹ گل به ثمر رساند. برای اینکه امباپه به آن نزدیک‌تر شود، حداقل باید پنج فصل دیگر را در فرانسه سپری کند، چیزی که بسیار دور به نظر می‌رسد، اما وابستگی شدیدی که او به کشورش دارد، اصولاً اقدامی غیرمنطقی نخواهد بود.

برگزاری المپیک پاریس نیز مورد دیگری است که ممکن است امباپه را متقاعد کند حداقل یک سال دیگر در پی اس جی بماند. باشگاه دوست دارد امباپه در المپیک به عنوان یک بازیکن پی اس جی حضور داشته باشد نه رئال مادرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: