کد خبر: ۹۶۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۷
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور در جلسه امروز مجلس برای تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: امروز جلسه همفکری و تبادل نظر مجلس و دولت به مناسبت هفته مجلس تشکیل می‌شود.

قالیباف: امروز جلسه مشترک مجلس و دولت تشکیل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز و بعد از ورود رییس جمهور به مجلس، ضمن خیر مقدم گفت: امروز رییس جمهور برای تقدیم اولین لایحه بودجه برنامه هفتم در سال ۱۴۰۳ به مجلس آمدند. بعد از آن هم خدمت عزیزان برای جلسه همفکری و تبادل نظر به مناسبت هفته مجلس هستیم.

وی‌ همچنین از حضور اعضای هیات دولت و مخبر معاون اول رئیس جمهور تشکر کرد.

با توجه به وورد رئیس جمهور به مجلس برای تقدیم لایحه بودجه، بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه نیمه تمام ماند و به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: