کد خبر: ۹۶۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۰
پینگ پنگ باز ملی‌پوش گفت: ۲۴ سالگی من دارد تمام می‌شود اما دغدغه شغل و خانه دارم و نمی دانم چه کار دیگری باید در تنیس روی میز انجام دهم تا این دغدغه ام برطرف شود. درخواست دارم وزیر ورزش به این موضوع ورود کند تا این دغدغه ما ورزشکاران برطرف شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران ، ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: دغدغه نداشتن شغل و حتی مسکن، همراه من است و با پاداش بازی‌های آسیایی هانگژو هم هیچ کاری نمی‌توان انجام داد.
 
امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی دغدغه اشتغال خود بیان کرد: در سه سال گذشته همه تلاش خود را کردم تا بهترین نتایج را بگیرم. من نفر اول رنکینگ امیدهای جهان شدم، در بازی‌های کشورهای اسلامی صاحت دو مدال طلا شدم و در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز همراه نیما و نوشاد عالمیان مدال برنز تاریخی تیم را به دست آوردیم. ما تیم ژاپن را که چند میلیون یورو بودجه دارد و از وجود اسپانسرهای زیادی بهره‌مند است، شکست دادیم. درخواست من این است که با توجه به کارهایی که انجام شده است، حداقل مشکل اشتغال من حل شود.
 
 
پینگ پنگ باز تاریخ ساز ایران بدون شغل و خانه !
 
 
 

قراردادمان میلیاردی نیست تا مشکل مسکن نداشته باشیم

او ادامه داد: قراردادهای ما مانند فوتبالیست‌ها، میلیاردی نیست و از طرفی نمی‌دانم باید چه کار دیگری انجام دهیم تا مشکل اشتغال و مسکن ما حل شود. برای مدال تاریخی تنیس روی میز، کمیته ملی المپیک ۷۵ میلیون تومان پرداخت کرد و ۱۲۵ میلیون تومان هم وزارت ورزش می پردازد و با این مبالغ چه کار می توان کرد؟ حتی یک ماشین معمولی هم نمی‌توان تهیه کرد. ۲۴ سالگی من دارد تمام می‌شود اما دغدغه مسکن و اشتغال دارم و نمی دانم چه کار دیگری باید در تنیس روی میز انجام  دهم تا این دغدغه ام برطرف شود. درخواست دارم وزیر ورزش به این موضوع ورود کند تا این دغدغه ما ورزشکاران برطرف شود.

دغدغه مسکن و شغل دارم

هدایی با اشاره به اینکه توانایی حضور در سه المپیک را دارد، تصریح کرد: خوشحالم که مشکل اشتغال نوشاد و نیما عالمیان حل شده است و به نوشاد مسکن مهر هم داده‌اند اما من هنوز این دغدغه ها را دارم. امیدوارم کمک شود تا انگیزه ام حفظ شود چون با توجه به شرایط سنی‌ام می‌توانم علاوه بر المپیک پاریس به دو المپیک دیگر هم فکر کنم. رییس‌جمهور هم برای پیگیری اشتغال و مسکن ورزشکاران دستور داده است.
 
روزانه هشت ساعت دور از خانواده تمرین می‌کنم  و در این شرایط کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم از این رو امیدوارم این مشکلات ما حل شود. تمام تمرکزم روی این است در وهله اول سهمیه تیمی المپیک را بگیریم هر چند که کار سخت است و اگر موفق به گرفتن سهمیه تیمی نشدیم، به دنبال سهمیه انفرادی المپیک هستم تا در المپیک پاریس حضور داشته باشم.
 
پینگ پنگ باز تاریخ ساز ایران بدون شغل و خانه !

نوع انتخابی المپیک به ضرر ماست

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد شانس ایران برای گرفتن سهمیه تیمی المپیک پاریس در مسابقات تیمی جهان تصریح کرد: کار سختی است اما تیم ما همانطور که همه کارشناس‌ها گفته‌اند اگر شرایط خوب باشد و روز، روزمان باشد می‌توانیم هر اتفاقی را رقم بزنیم. نکته مهم این است مسابقات تیمی قهرمانی جهان حکم انتخابی المپیک هم دارد و تیم هایی مانند چین که سهمیه دارند یا فرانسه که به واسطه میزبانی، سهمیه دارد هم در این مسابقات هستند و اگر در راند اول به این تیم ها بخوریم و مغلوب شویم شانس ما برای گرفتن سهمیه می‌سوزد چون حضور آنها در بین هشت تیم اول تاثیری در سهمیه خودشان ندارد بلکه با حذف بقیه تیم‌ها می‌توانند روی شانس آنها برای گرفتن کسب سهمیه المپیک تاثیر بگذارند.
 
امیدوارم در مسابقات بتوانیم سهمیه را بگیریم هرچند که کار سخت است و تصمیماتی که گرفته اند به ضرر ما است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: