کد خبر: ۹۶۲۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۲۶
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعاً دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند، تاکید کرد: قطعاً پیروز میدان این جنگ، مردم فلسطین هستند و امیدواریم این رژیم جعلی به زودی از صحنه روزگار حذف شود.

سعادتی: دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مهدی سعادتی بیشه‌سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گفت: قطعاً دور جدید جنایات رژیم جعلی صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و این شکست بزرگ و غیرقابل جبرانی برای آنها است. قطعاً پیروز میدان این جنگ، حتی اگر ۱۰ سال هم به طول بینجامد، مردم فلسطین هستند و امیدواریم این رژیم جعلی به زودی از صحنه روزگار حذف شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چرا باید محصولات مازندران با سایر میوه‌جات و محصولات استان‌های دیگر فرق داشته باشد و برنج و مرکبات ما اینچنین دچار مشکل شود؟ اظهار کرد: از عدم اقدام ریاست جمهوری و رئیس مجلس برای اینکه سازمان برنج تشکیل نشده است، گله‌مندم و تقاضا می‌کنم که مجلس و سازمان برنامه و بودجه برای سازمان مدیریت بحران وزارت کشور هم امکانات، هم تغییر ساختار، بودجه و نیروی انسانی و امکانات تخصصی برای این امر در نظر بگیرد.

نماینده مردم ساری همچنین با اشاره به خسارات وارده ناشی از سیل به استان مازندران تاکید کرد: متاسفانه مازندران و بابل در سیل اخیر دچار مشکلات بسیار زیادی شده و جاده‌ها، راه‌ها، منازل و باغات دچار مشکل و آبگرفتگی حاد شده است؛ باید در این زمینه پیشگیری و پیش‌بینی و اقدامات عملی و همچنین لایروبی از قبل انجام بگیرد.

سعادتی در بخش دیگری از نطق خود با تاکید بر لزوم توجه به طب اسلامی گفت: هم وزارت بهداشت و درمان و هم کمیسیون بهداشت مجلس باید موضوع طب اسلامی را جدی بگیرند؛ تا چه زمانی باید به گسترش ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و اضافه کردن به تخت‌ها ادامه دهیم؟ چرا از طب اسلامی که در سایر دانشگاه‌ها تدریس می‌شود حمایت نمی‌کنیم؟ باید موضوع طب آبا و اجدادی‌مان جدی گرفته شود.

لزوم حل مشکلات نیروهای شرکتی و تبدیل وضعیت آنها، پرداخت فوق‌العاده خاص و بیمه و اضافه‌کاری پرستاران و همچنین حل مشکلات ایثارگران از دیگر موضوعات مورد تاکید در نظق نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: