کد خبر: ۹۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۹۵
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار در دستورکار قرار گرفتن طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش شد.

طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در دستور کار صحن مجلس قرار بگیردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدجواد عسکری نماینده مردم نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ صحن مجلس در تذکری شفاهی در تذکری شفاهی به هیئت رئیسه مجلس خواستار در دستورکار قرار گرفتن رسیدگی به قانون ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش شد و گفت: امیدواریم با تصمیم این قانون مشکل نیروهای نهضتی، برون سپار و خرید خدمتی حل و فصل شود.

وی همچنین در تذکر دیگری به دولت خواستار تعیین تکلیف قیمت گندم شد. 

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس  عدم پرداخت پول کلزاکاران، مشکل کودهای شیمیایی، امهال وام های کشاورزی، آزادسازی صادرات محصولات به ویژه گوجه فرنگی را از دیگر موارد مورد توجه در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

عسکری در پایان خواستار حل مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت مطالبات و خسارات کشاورزان به ویژه جلوگیری از قطع برق چاه های کشاورزی و حل مسئله برنج کاران شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: