کد خبر: ۹۶۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
تعداد بازدید: ۱۳۲
نمایندگان مجلس با کلیات لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم ‌بخشی از مقررات مالی دولت (۳) موافقت کردند.

تصویب کلیات لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم ‌بخشی از مقررات مالی دولتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه)، کلیات لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم ‌بخشی از مقررات مالی دولت (۳) را تصویب کردند.

در زمان بررسی کلیات این لایحه، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: این لایحه را به صورت دو شوری به رای می گذاریم تا اصلاحات مدنظر نمایندگان اعمال شود، ان شاءالله کمیسیون برنامه و بودجه نیز بررسی ها را مبتنی بر ماده واحده دنبال کند.

همچنین بعد از تصویب کلیات، قالیباف گفت که لایحه برای شور دوم به کمیسیون ارجاع می شود. کمیسیون نیز با سرعت بیشتری بررسی کرده تا قبل از ورود مجلس به بررسی لایحه بودجه سال آینده، لایحه الحاق برخی مواد به قانون تنظیم ‌بخشی از مقررات مالی دولت (۳) را تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: