کد خبر: ۹۶۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۳۸
اطلاعات و تصاوی جدیدی از گلکسی A55 فاش شده است و اکنون می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به میان‌رده‌ی جدید سامسونگ بیندازیم.

این گلکسی A55 سامسونگ است/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از زومیت : اطلاعات و تصاوی جدیدی از گلکسی A55 فاش شده است و اکنون می‌توانیم نگاه دقیق‌تری به میان‌رده‌ی جدید سامسونگ بیندازیم.

انتظار می‌رود سامسونگ نسل بعدی گوشی میان رده از سری گلکسی A را سال آینده‌ی میلادی عرضه کند. تا پیش‌ازاین، رندرهای گلکسی A35 و گلکسی A15 و گلکسی A25 فاش شده بودند.

حالا گلکسی A55 نیز دیده شده است و در رندرهای فاش‌شده، طراحی آن را از تمام زوایا می‌بینیم. انتظار می‌رود این گوشی به‌عنوان جانشین گلکسی A54 از راه برسد که در ماه مارس (اسفند و فروردین) سال جاری معرفی شد.

براساس گفته‌ی مای‌اسمارت‌پرایس، سامسونگ تصمیم گرفته است تا گلکسی A55 را به فرم جعبه‌ای طراحی کند. به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای این سبک طراحی را در گوشی‌های آینده‌ی گلکسی A نیز اعمال کند؛ چراکه در گلکسی A35 و A15 نیز دیده شده است.

رندر گوشی گلکسی A55 در نمای جلو و پشت

رندر گوشی گلکسی A55 در نمای جلو و پشت

رندر گوشی گلکسی A55 در نمای جلو و پشت

در فریم سمت راست، دکمه‌های پاور و تنظیم حجم صدا را شاهد هستیم. پنل پشتی دستگاه سه دوربین با چیدمان عمودی دارد.

در قسمت پایین، این گوشی از درگاه USB-C و اسپیکر میزبانی می‌کند. درگاه سیم‌کارت نیز در لبه‌ی بالایی قرار دارد. در این رندرها، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نمی‌بینیم.

در پنل جلویی، این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین سلفی به‌صورت حفره در بالای آن تعبیه شده است. به‌نظر می‌رسد این نمایشگر حاشیه‌های باریک‌تری از نسل فعلی دارد.

ابعاد گلکسی A55 برابر با ۱۶۱٫۱ در ۷۷٫۳ / ۷۷٫۹ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود. این گوشی سامسونگ در رنگ مشکی در این رندرها دیده می‌شود؛ اما قطعاً رنگ‌های دیگری نیز خواهد داشت.

پیش‌تر گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد گلکسی A55 و A35 از فریم فلزی بهره خواهند برد که جایگزین بدنه‌ی پلاستیکی نسل‌های قبلی خود خواهد شد و می‌تواند به هر دو گوشی حس‌وحالی پریمیوم‌تر دهد.

احتمالاً گلکسی A55 از پردازنده معرفی‌نشده‌ی اگزینوس ۱۴۸۰ با گرافیک AMD قدرت خواهد گرفت. همچنین، گواهینامه‌ی 3C این دستگاه پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: