کد خبر: ۹۶۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۴
بررسی طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌ها در دستور کار هفته جاری کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس قرار دارد.

بررسی طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مهمترین دستورکار کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به شرح زیر است:

بررسی تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آئین نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم تامین نیروی انسانی کافی برای وزارت آموزش و پرورش توسط سازمان اداری و استخدامی و بررسی راهکارهای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال تحصیلی آتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات

پاسخگویی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی به سوالات تعدادی از نمایندگان

نشست اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس کل بیمه مرکزی به منظور استماع گزارش عملکرد نظام بیمه ای کشور

نشست مشترک اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با نایب رئیس مجلس عراق و هیئت پارلمانی همراه

بررسی طرح نحوه تشکیل اجتماعات و برگزاری راهپیمایی ها در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها

بررسی آخرین وضعیت اجرای قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق و تصویب آئین نامه های آن در کمیسیون انرژی

بحث و بررسی کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در کمیسیون برنامه و بودجه

 پاسخگویی وزیر بهداشت و درمان به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون بهداشت

 پاسخگویی وزیر صنعت، معدن و تجارت به سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس

حضور رئیس سازمان بنادر در کمیسیون عمران جهت ارائه گزارش در خصوص تحقق اهداف اقتصاد دریا محور

بررسی طرح حمایت از گزارشگران فساد به منظور تامین نظر شورای نگهبان در کمیسیون قضایی و حقوقی

مشروح دستورکار کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: