کد خبر: ۹۶۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۵۴
محسن پیرهادی، عضو هیات رییسه مجلس از آمادگی نمایندگان برای اصلاح قانون ساماندهی اتباع خارجی به قید فوریت خبر داد.

عضو هیات رییسه مجلس خبر داد: آمادگی مجلس برای اصلاح قانون ساماندهی اتباع خارجی به قید فوریتبه گزارش خبرداغ به نقل از  شفقنا، پیرهادی در واکنش به توییت اخیر احمد وحیدی، وزیر کشور که گفته بود «ما قوانین بازدارنده‌ای برای جلوگیری از بازگشت مجدد اتباع غیر قانونی نداریم. باید این مسئله حل شود و این کار نیاز قانون دارد»، از عزم جدی مجلس برای ساماندهی اتباع خبر داد.

پیرهادی در حساب کاربریش در شبکه «ایکس» نوشت: موضوع ساماندهی اتباع خارجی در کمیسیون تخصصی و صحن مجلس، بررسی و تصویب شده اما دولت محترم درخواست اعمال نظرات اصلاحی کرده است.

عضو هیات رییسه مجلس تاکید کرد: چنانچه دولت در خصوص اصلاح یا تأیید متن فعلی تسریع کند، مجلس به قید فوریت کار را پیش می‌برد.

وزیر کشور دیروز اعلام کرد بود که حدود ۴۰۰ هزار نفر از مهاجران غیرقانونی به کشورشان بازگردانده شده‌اند اما بخشی از آنها دوباره بازمی‌گردند و ما قوانین بازدارنده‌ای برای جلوگیری از بازگشت مجدد آنها نداریم. باید این مسئله حل شود و این کار نیاز قانون دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: