کد خبر: ۹۶۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۴
مبارکی بازیکن اسپورتینگ: از این که به اسپورتینگ b پیوسته‌ام خوشحال هستم. بعضی از بازی‌های این تیم را در فصل گذشته لیگ ۳ پرتغال نگاه کردم. جایگاهی که اسپورتینگ در جدول رده‌بندی دارد در فصل گذشته خوب بوده . تمام تلاش خود را می‌کنم که این تیم را به جایگاهی که شایسته آن است برسانم.

علی مبارکی: در زمان خوبی لژیونر شدمبه گزارش سرویس ورزشی خبرداغ ، مبارکی درباره ضعف خط دفاعی اسپورتینگ  و انتظارات بالای هواداران و سران این باشگاه پرتعالی از او ، گفت: من به توانایی‌های خود ایمان دارم. بسیاری از بازی‌های باشگاه  را دیده‌ام. سران این باشگاه تلاش دارند تا وضعیت تیم را بهتر کنندبرای قهرمانی . اسپورتینگ  در فصل جابجایی بازیکنان خوبی را جذب کرده است، چرا که قصد دارد شرایط خود را بهبود بخشد و برای قهرمانی بجنگن. شک نکنید که خط دفاعی پرتعال  در  فصل جدید عملکردی متفاوت خواهد داشت.

 

هافبک دفاعی سابق خزر لنکران درباره این سوال که  لژیونر شدن او به موقع بوده  این گونه پاسخ داد : من پیشنهاداتی از شرق و غرب آسیا داشتم، اما دوس داشتم اروپا بازی کنم  و بع تیم ملی دعوت شوم . به ویژه این که می خواستم جایگاهی ثابت برای خود در تیم ملی ایران دست و پا کنم. آرزویم بازی در تیم ملی هستش  و به همین خاطر ترجیح دادم که در این زمان مناسب لژیونر شوم. بر این باورم که زمان مناسبی را برای لژیونر شدن خود انتخاب کردم. من در آغاز فصل از باشگاه های عربی  پیشنهاد داشتم. الان هم که از باشگاه های عربی و یک باشگاه دیگر پیشنهادهایی به من شد، اما تمایلم به حضور در اروپا باعث شد تا به این پیشنهادها پاسخ منفی بدهم. امیدوارم بتوانم در تیم جدیدم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم.

 

اسپورتینگ لیسبون b در لیگ ۳ کشور پرتعال حضور دارد و سال پیش جواز حضور در جام حذفی کسب کرده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: