کد خبر: ۹۶۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
تعداد بازدید: ۹۲
فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، بر نقش امروز جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای تاکید کرد.

مقام بلندپایه ارتش: دکترین نظامی دنیا و منطقه بدون نقش ایران نوشته نمی‌شود /مرزهای جدید را ترسیم کرده ایمبه گزارش خبرداغ ، فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، بر نقش امروز جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای تاکید کرد.

امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش درباره نقش جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک پشتوانه برای اسلام راهبردش این است که در هر جایی که اسلام و قرآن به خطر می‌افتد و مظلومی احتیاج به تظلم خواهی داشته باشد، به عنوان کشور مسلمان وارد صحنه خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به لطف خدا تمام دکترین نظامی دنیا و منطقه بدون نقش جمهورری اسلامی ایران نوشته نمی‌شود و نقش جمهوری اسلامی ایران در تمام ماموریت‌ها به وضوح پیداست.

گفتنی است چندی پیش نیز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگر فعال، راهبردی و تعیین کننده در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی نقش آفرینی نموده و ضمن عقب‌راندن دشمنان از نیات و ادبیات قلدرمآبانه و استکباری گذشته، مرزهای جدیدی را برای آنان ترسیم کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: