کد خبر: ۹۶۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۱۷
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر آموزش و پرورش در واکنش به خبر کمبود معلم در مدارس گفت: همه مدارس ما معلم دارند.

واکنش وزیر آموزش و پرورش به کمبود معلم در مدارسبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان : وزیر آموزش و پرورش در واکنش به خبر کمبود معلم در مدارس گفت: همه مدارس ما معلم دارند.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در توضیح چرایی کمبود معلم در مدارس کشور بیان کرد: کمبود معلم در مدارس کنونی نداریم، همه مدارس ما معلم دارند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ازدیاد دانش آموزان مانند سال‌های قبل است.

گفتنی است که چندی پیش حجت‌الاسلام فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفته بود: کمبود نیروی آموزشی در وزارت آموزش و پرورش مربوط به ادوار مختلف است‌.

به گفته او مشکلات و مسائل آموزش و پرورش به مرور زمان ایجاد شده است. در طول سالیان گذشته بحث کمبود معلمان مطرح بوده و خبرهای روز وزارتخانه نیز حاکی از کمبود ۲۶۰ هزار معلم است. مقرر شده این وضعیت ساماندهی و کمبودها جبران شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: