کد خبر: ۹۶۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷
تعداد بازدید: ۷۵
محمد مومنی درباره وضعیت این روزهای استقلال و تهدید کسر امتیاز صحبت کرد.

در بحث سقف بودجه هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمد مومنی درباره وضعیت این روزهای استقلال و تهدید کسر امتیاز صحبت کرد.

ایمان گودرزی: این روزها یکی از بحث‌های اصلی اهالی فوتبال در مورد تیم ملی است و شاید قلعه‌نویی کسی است که بیشتر از همه مورد نقد قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد در همین ابتدای راه زنگ خطر برای سرمربی تیم ملی به صدا درآمده اما منهای ماجرای نتیجه نگرفتن تیم‌های ملی در تعطیلات لیگ، خبری که فضای مجازی و حقیقی را تحت تأثیر قرار داده خطر کسر امتیاز استقلال به‌دلیل تخلف در سقف بودجه است.

گفته می‌شود پرونده تخلف استقلال به کمیته انضباطی رفته است و این خبر را خود خطیر هم تأیید کرده است اما مدیرعامل استقلال با قاطعیت عنوان می‌کند که هیچ خطری متوجه استقلال نیست و هر قراردادی که بسته شده زیر سایه قانون سقف بودجه بوده است و تعدادی برای اینکه استقلال را تحت فشار قرار دهند این روزها این بحث را راه انداخته‌اند. در چنین شرایطی که هواداران استقلال به شدت نگران امتیازات استقلال هستند شاید بهترین کسی که بتواند پاسخ سؤالات ما را بدهد، محمد مؤمنی است؛ عضو سابق هیأت مدیره استقلال که از نزدیک با نحوه قرارداد بستن بازیکنان استقلال آشنا است.

این روزها رقبای استقلال مدارکی علیه این تیم رو کرده‌اند و خواهان کسر امتیاز استقلال شده‌اند. از این بابت هواداران استقلال بسیار ناراحت و نگران هستند!

استقلال افراد حقوقی قوی مثل دکتر سمیعی دارد ضمن اینکه خود آقای خطیر هم به تمامی مسائل حقوقی آشنا است و من بعید می‌دانم به‌دلیل اشرافی که به مسائل حقوقی دارد اشتباهی کند. نکته مهم این است که قانون سقف بودجه را خود آقای خطیر پیشنهاد داده و در جریانش بوده است. کسی که خودش مسبب این قانون است امکان ندارد قوانین را زیر پا بگذارد. اگر قرار بود قانون‌شکنی کند که از بازیکنان نمی‌خواست مبلغ قراردادشان را کاهش دهند. افرادی که این شیطنت‌ها را راه می‌اندازند از نتیجه گرفتن استقلال ناراحت هستند. من به شما می‌گویم هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند. مطمئن باشید سندی در کار نیست و تیر این افراد به سنگ می‌خورد.

با آقای اولیایی که صحبت می‌کردیم به این مسأله اشاره داشتند که مشکلی در قرارداد خالدآبادی است که باشگاه هوادار باید با استقلال همکاری کند.

من هم صحبت‌های ایشان را خواندم، اما اطمینان داشته باشید آقای خطیر که به مسائل اشراف دارد هرگز کاری نمی‌کند که استقلال به دردسر بیفتد.

چند روز پیش آقای مظلومی صحبت کرده بود و به این نکته اشاره داشت که بزرگترین اشتباهش حضور در هیأت مدیره استقلال بود، شما هم از اینکه در هیأت مدیره استقلال فعالیت داشتید، پشیمان هستید؟

هرگز، من از اینکه در هیأت مدیره استقلال بودم، پشیمان نیستم چون تا جایی که وظیفه داشتم خدمت کردم. رزومه ما مشخص است. در سالی که ما بودیم استقلال قهرمان لیگ و سوپرجام شد، به نظرتان با کسب این عناوین باید پشیمان باشم؟ هیچ تخلفی هم از جانب ما صورت نگرفت. آنهایی هم که ما را متهم می‌کنند به خاطر این است که نتایجی که گرفتیم آنها را ناراحت و عصبی کرده است و برای اینکه خودشان را از همه چیز مبرا کنند به ما اتهام می‌زنند.

در بحث سقف بودجه هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند!

بهتر نیست که اسمشان را بیاورید به جای اینکه با حالت کنایه صحبت کنید؟

آنهایی که دائماً به ما اتهام زدند قطعاً با خواندن این مصاحبه متوجه می‌شوند که جوابشان را داده‌ام و نیاز به آوردن اسم کسی نیست. همه چیز واضح است.

عملکرد نکونام را تاکنون چطور ارزیابی کردید؟

نکونام را خود ما به استقلال آوردیم. سالی هم که آقای آجورلو بود، خواست نکونام را بیاورد که نشد. بعد ما خودمان در صورت‌جلسه‌ای که برای فصل جاری داشتیم، خواستیم نکونام بیاید. دیدید که نکونام چقدر کاربلد است و تاکنون هم بهترین نتایج را به دست آورده است. البته از حق نگذریم در کنار او آقای خطیر هم مدیریت خوبی داشته و شرایط را طوری فراهم کرده که نکونام بدون دغدغه به کارش برسد.

اما بحث اسپانسر استقلال باعث شد که رقبای این تیم همین مسأله را دستاویز قرار داده و استقلال را مسخره کنند!
آنهایی که مسخره می‌کنند بگویند استقلال چه اسپانسری باید می‌گرفت. چه فایده دارد غول‌های اسپانسری بیایند و فقط وعده بدهند؟! اما همین خرده اسپانسرها اگر پول بیاورند و دغدغه مالی استقلال حل شود باشگاه آرامش پیدا می‌کند.
استقلال باید تا اردبیهشت ماه مشکل مالکیت مشترک را حل کند، وگرنه نمی‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد!

آنهایی که به خاطر تیم دیگری استقلال را امسال از رفتن به آسیا محروم کردند، بیایند و مقابل اذهان عمومی جوابگوی هواداران استقلال باشند. اما آقای خطیر گفته که تا او هست اجازه نمی‌دهد استقلال از آسیا حذف شود و اطمینان داشته باشید ایشان بدون دلیل این حرف را نمی‌زند. استقلال قطعاً امسال مجوز حرفه‌ای را می‌گیرد.

استقلال بازی با ذوب را دارد، اما بعد از این بازی باید به مصاف پرسپولیس برود. نظرتان در مورد این بازی حساس چیست؟

استقلال تاکنون فقط یک باخت مقابل سپاهان داشته آن هم با اشتباه داوری، بازی بزرگ دربی برنامه درست و مدونی می‌خواهد که قطعاً نکونام می‌تواند بخوبی از پس آن برآید و یقه پرسپولیس را در دربی بگیرد.

در بحث سقف بودجه هیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: