کد خبر: ۹۶۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۲۰
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی با ظاهر و پوششی زنانه اقدام به سرقت از رانندگان کرده بود، خبر داد.

دام شبانه مرد زنانه‌پوش برای مسافربران مرد در تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت‌های سریالی از رانندگان در سطح شهر تهران از سوی یک مرد زن نما، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان در نخستین گام با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی متوجه شدند که مردی با ظاهر و پوشش زنانه در سطح شهر تهران به عنوان مسافر درخواست سفر دربستی کرده و در میانه مسیر، راننده را فریب داده و با استفاده از چاقو اموال با ارزش و پول نقد راننده را به سرقت برده و از ماشین پیاده و متواری شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی هویت متهم شدند، گفت:‌ در همین راستا نیز هماهنگی با دستگاه قضایی برای دستگیری متهم انجام شد و در نهایت کارآگاهان با استفاده از روش‌های میدانی موفق شدند مسیرهای تردد متهم را شناسایی کرده و پس از مراقبت‌های شبانه روزی و ردزنی، او را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره پنجم پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری متهم گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های اولیه منکر حقایق شد، اما با دیدن مدارک و مستندات موجود نهایتا لب به اعتراف بازکرد و معترف شد  که با تغییر چهره‌ و لباسش به شکل زنانه در هنگام شب و تاریکی هوا در خیابان‌های مختلف در سطح شهر تهران تردد کرده و به عنوان مسافر سوار ماشین رانندگان شده است. در ادامه با استفاده از شیوه و شگردهای خاص راننده را فریب داده و با استفاده از چاقو آنان را به دام انداخته و تمام اموال با ارزش این افراد را به سرقت برده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم به پنج فقره سرقت با این شیوه اعتراف کرده است، گفت: برای متهم پرونده‌ای تشکیل شده و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه ادسرا شده است. همچنین تحقیقات در خصوص این پرونده و کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی ادامه دارد و افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند برای شناسایی متهم و طرح شکایت خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: