کد خبر: ۹۶۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۹۴
غضنفرآبادی درباره لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات شورای نگهبان به این لایحه ویرایشی و محتوایی بوده منتهی تعداد آن خیلی زیاد نیست.

لایحه حجاب و عفاف در شورای نگهبان است یا هیات رئیسه مجلس؟ /غضنفرآبادی: ایرادات شورا زیاد نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت هنوز گزارش این کمیسیون درباره بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب به شورا ارسال نشده است.

موسی غضنفرآبادی اظهار کرد: کمیسیون حقوقی و قضایی ایرادات شورای نگهبان در لایحه عفاف و حجاب را بررسی کرده و به اتمام رسیده است؛ این گزارش به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای ارسال به شورای نگهبان فرستاده شده است.

وی توضیح داد: ایرادات شورای نگهبان ویرایشی و محتوایی بوده منتهی تعداد آن خیلی زیاد نیست؛ کمیسیون حقوقی همه موارد را بررسی کرده و اکنون باید هیات رئیسه مجلس گزارش کمیسیون حقوقی درباره رفع ایرادات شورای نگهبان را ارسال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: